کد خبر : 1852168 | 15 آبان 1401 ساعت 17:25 | 29.4K بازدید | 5 دیدگاه

رد پای حسینی در برد کایسری اسپور؛

گل‌سازی تماشایی ملی‌پوش ایرانی با حرکت ۳۰ متری

مدافع ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری تیمش برابر غازی‌آنتپ یک پاس گل زیبا داد.

گل‌سازی تماشایی ملی‌پوش ایرانی با حرکت ۳۰ متری

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که مثل همیشه سید مجید حسینی را در ترکیب ابتدایی و علی کریمی را برخلاف دیدار قبل جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۵ امروز مقابل تیم رده دهمی غازی‌آنتپ قرار گرفت.

سید مجید حسینی که یکی از مهره‌های تاثیرگذار کایسری اسپور به شمار می‌رود و به غیر از غیبت بخاطر مصدومیت در دو مسابقه، در سایر دیدارهای این فصل حضور ثابت داشته، در بازی امروز مقابل غازی‌آنتپ در کنار نمایش موثر در کار دفاعی یک گل پاس گل تماشایی داد.

ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در دقیقه ۴۱ دیدار مقابل غازی‌آنتپ در میانه زمین خودی صاحب توپ شد و پس از ۳۰ متر پیشروی تا نزدیکی محوطه جریمه حریف، با یک پاس در عمق اولیویر کِم را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او با شوت محکم به کنج دروازه، گل اول کایسری اسپور را به ثمر رساند.

1760180

کایسری اسپور در لحظات ابتدایی نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد و پس از اینکه تغییرات هجومی در ترکیب خود داشت و علی کریمی را از دقیقه ۷۲ به زمین آورد، توانست در لحظات پایانی به گل برتری برسد.

یاران حسینی و کریمی در دقیقه ۸۸ موفق شدند گل دوم را بزنند و به پیروزی دو بر یک مقابل غازی‌آنتپ برسند تا در امتیاز ۲۳ با تیم‌های باشاک‌شهیر و آدانا دمیراسپور برابر شوند و بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به آنها، در جایگاه پنجم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرند.

سید مجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در مسابقه امروز مقابل غازی‌آنتپ یازدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد و نخستین پاس گل خود را ثبت کرد و برای سومین مسابقه پیاپی کارت زرد گرفت.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز در دقیقه ۷۲ دیدار با غازی‌آنتپ به زمین آمد و ششمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

دیدگاه‌ها