کد خبر : 1852171 | 15 آبان 1401 ساعت 17:36 | 7.2K بازدید | 4 دیدگاه

استقلال خوزستان 6 چوکا تالش 0

لیگ یک/ استقلال خوزستان در قامت لیگ برتر ظاهر شد

شاگردان سیروس پورموسوی تنها 21 ثانیه فرصت می‌خواستند تا جشنواره گل خود را در استادیوم الغدیر استارت بزنند و چوکا را با سنگین‌ترین شکست بدرقه کنند.

لیگ یک/ استقلال خوزستان در قامت لیگ برتر ظاهر شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست هفته گذشته مقابل شمس آذر برای تیمی که داعیه بازگشت به لیگ برتر را دارد، استقلال خوزستان در بهترین زمان به خودباوری لازم دست یافت و توانست با یک برد شش گله، اکنون آماده نزدیک‌ شدن به هدف بزرگ خود باشد.

سیروس پورموسوی همانطور که بعد از شکست هفته گذشته وعده داده بود، با در نظر گرفتن جرایمی برای برخی بازیکنانش، با ترکیبی متفاوت در لیست خود پا به میدان گذاشت. جواد آقایی‌پور با گذشت تنها 21 ثانیه از این بازی توانست خیلی زود چوکا را به سمت شکست پیش ببرد و روی ریباند ضربه کیخسرو سیاه‌پور، دروازه حریف را باز کند.

بعد از این گل و در شرایطی که شیرازه شاگردان حسن اشجاری از هم پاشیده بود، علی وزیری‌پناه آقای گل فصل گذشته لیگ آزادگان و اینبار در دقیقه چهارم بازی توانست از کات بک مناسبی که رازانی برایش شکل داده بود به بهترین شکل استقلال خوزستان را به گل دوم برساند.

در دقیقه 36 و در حالیکه همچنان استقلال خوزستان به حملات پردامنه خود برای دستیابی به گل ادامه می‌داد، ارسال ضربه ایستگاهی ایمان رازانی و ضربه سر علی وزیری پناه در میان تعلل مدافعان چوکا به گل سوم آبی‌پوشان تبدیل شد.

1760184

استقلال خوزستان که به دنبال جبران ناکامی هفته گذشته، تمام انرژی هجومی خود را معطوف به این جدال کرده بود، در دقیقه 41 و روی حرکت انفرادی ابوالفضل علایی و شوت این بازیکن از داخل محوطه جریمه که با اشتباه گلر چوکا نیز همراه بود، به گل چهارم خود دست یافت.

پیش از آنکه داور بازی سوت پایان نیمه اول را به صدا در بیاورد، آبی‌پوشان از سردرگمی و اشتباهات بازیکنان حریف بار دیگر سود بردند و اینبار هم علی وزیری پناه بود که با توپ ربایی خود در دومین دقیقه از وقت اضافه، در موقعیت تک به تک با گلر چوکا، با ضربه بغل پای چپ، تیمش را به گل پنجم رساند.

چوکا در نیمه دوم کاملا تحت تاثیر نتیجه قرار داشت و البته نتوانست مسیری را به سوی کاهش اختلاف گل پیدا کند و این استقلال خوزستان بود که با مالکیت و مدیریت بازی، به دنبال حفظ قاطعانه‌ترین برد فصل خود تا اینجا بود. در نهایت آنها در دقیقه 84 و از روی ضربه پنالتی توسط علی وزیری پناه توانستند به گل ششم خود برسند و یکی از تلخ‌ترین شکست‌ها را در کارنامه حریف تالشی ثبت کنند.

استقلال خوزستان که با ادعای سیروس پورموسوی تازه به جایگاه مناسب تقویم بازی‌های خود رسیده و به دنبال دستیابی به نتایج لازم برای حضور در جمع مدعیان است، با این برد ارزشمند به هفدهمین امتیاز خود و در جایگاه دهم و اختلاف 7 امتیازی صدر رسید. آبی‌پوشان هفته آینده باید برابر خلیج فارس ماهشهر که اکنون جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داده قرار گیرند و چوکا تالش نیز بعد از این شکست در جایگاه شانزدهم و با هفت امتیاز امیدوار به کسب نتیجه در جدال بعدی خود در خانه و مقابل ون پارس اصفهان است.

1760185

دیدگاه‌ها