کد خبر : 1852173 | 15 آبان 1401 ساعت 17:40 | 34.9K بازدید | 24 دیدگاه

پایان فصول تلخ: آنها واقعا مدعی قهرمانی هستند (عکس)

آرسنال، در دربی حساس لندن برابر چلسی با یک گل به برتری رسیده و دوباره صدرنشین لیگ برتر شد.

پایان فصول تلخ: آنها واقعا مدعی قهرمانی هستند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های ابتدایی این فصل لیگ برتر و بعد از برتری در مقابل تیم های نیمه دوم جدول نیز کسی آرسنال را به صورت جدی به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ برتر حساب نمی کرد. شکست در مقابل منچستریونایتد باعث شد منتقدان نقاط ضعف تیم میکل آرتتا را یادآوردی و تاکید کنند این تیم در این فصل نمی تواند برابر بزرگان لیگ برتر قدعلم کند.

اما نتایج توپچی ها در هفته های اخیر و به خصوص برابر تیم های بزرگ و مدعی نشان داده این بار تیم میکل آرتتا واقعا مدعی قهرمانی است. پیروزی مقابل تاتنهام و لیورپول باعث تغییر نظرات نسبت به عملکرد این فصل آرسنال شد و حالا عصر امروز آنها دست به کاری بزرگ زده و در خانه چلسی با یک گل به برتری رسیدند.

آرسنال در روزی که نمایش بهتری نسبت به رقیب همشهری داشت، در اواسط نیمه دوم و روی ارسال کرنر بوکایو ساکا و ضربه تمام کننده گابریل ماگالائش در دهانه دروازه به تنها گل این دیدار دست یافته و برابر چلسی پیروز شد. حالا و علیرغم برتری ثانیه آخری دیروز منچسترسیتی برابر فولام، آرسنال با این پیروزی دوباره به صدر جدول بازگشته و با دو امتیاز بالاتر از تیم پپ گواردیولا قرار گرفته است.

در حقیقت برای اولین بار از آوریل سال 2012، آرسنال در سه بازی متوالی لیگ برتر را در برابر تاپ سیکس و شش تیم بزرگ لیگ برتر به برتری دست یافته و به این طلسم یک دهه ای بالاخره پایان داده است. همچنین توپچی ها برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، سه بار پیاپی در استمفوردبریج برابر چلسی موفق به کسب پیروزی شدند.

1760187
1760186
1760189
1760190

دیدگاه‌ها