کد خبر : 1852181 | 15 آبان 1401 ساعت 18:15 | 28.2K بازدید | 4 دیدگاه

موقعیت سوزی، نقطه ضعف فجری‌ها

این تیم دوست‌داشتنی بد شانس است! (عکس)

موقعیت‌سوزی پیاپی و از دست دادن برتری، صدر را از فجر و مهدی رجب‌زاده گرفته است.

این تیم دوست‌داشتنی بد شانس است! (عکس)

به گزارش “ورزش سه” تا قبل از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ‌ یک، فجرسپاسی و خیبر خرم‌آباد تیم‌های نباز مسابقات بودند. موضوعی که حالا با پیروزی خوشه طلایی ساوه بر شاگردان مهدی رجب‌زاده، نماینده لرستان را به تنها تیمی تبدیل کرده است که تا به حال شکستی نداشته‌اند.

پس از پیروزی پر گل فجر سپاسی مقابل خلیج‌فارس ماهشهر در هفته دهم، این تیم با ۲۲ امتیاز به صدر جدول مسابقات رفت و به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خودی نشان داد. بردی که حالا باعث طلسم شدن این تیم دوست داشتنی شده است.

شاگردان مهدی رجب زاده، بعد از آن‌ به خوزستان رفتند تا مقابل استقلال ملاثانی قرار گیرند. مسابقه‌ای که برای فجر خوب شروع شد اما بد پایان یافت. آن‌ها در حالی که تا دقیقه ۹۳ پیروز جدال بودند، با دریافت گل تساوی دو امتیاز مهم را برای تثبیت صدرنشینی از دست دادند. موضوعی که تذکر سرمربی این تیم به بازیکنانش را در پی داشت. رجب‌زاده پس از مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی به شاگردانش گفت باید تجربه مناسب برای چگونه بازی کردن مقابل تیم‌هایی مثل استقلال ملاثانی را به دست آورند تا اینگونه برد را از دست ندهند.

با این حال فجر سپاسی امروز برای کسب برد خانگی مقابل خوشه طلایی قرار گرفت و البته با گل زودهنگام علی آل کثیر پیش افتاد تا همه چی طبق مرادش باشد. اما در ادامه عدم تمرکز خط دفاعی و اشتباهات پیاپی که باعث گل اول مهمان شد و علاوه بر آن یک پنالتی هم تقدیم خوشه کرد، شیرازی‌ها را تحت فشار گذاشت.

موردی که باعث شد آن‌ها در ادامه موقعیت‌های پیاپی گلزنی را از دست بدهند و یا آن را به تیر دروازه بکوبند. فرصت سوزی و عدم توانایی در نگه داشتن برتری همراه با کمی بدشانسی حالا فجر را از صدر جدول دور کرده است.‌ چه بسا اینکه با حذف شهر خودرو از مسابقات و برگرداندن امتیازات آن‌ها، رجب‌زاده و تیمش حتی از رتبه دوم پایین‌تر رفته و خیبر را بالای سر خود ببینند.

1760209

دیدگاه‌ها