کد خبر : 1852200 | 15 آبان 1401 ساعت 19:59 | 24.5K بازدید | 15 دیدگاه

درسی که امری به تن‌هاخ داد: باید لیگ برتر را بشناسی

اونای امری در اولین بازی خود به عنوان سرمربی استون‌ویلا نتیجه‌ای درخشان به دست آورد و تیم اریک تن‌هاخ را 3-1 مغلوب کرد.

درسی که امری به تن‌هاخ داد: باید لیگ برتر را بشناسی

به گزارش "ورزش سه"، اگر پیش از رسیدن اونای امری به شهر بیرمنگام از او می‌پرسیدند بهترین شروعی که برای خود در استون‌ویلا متصور است چه می‌تواند باشد، او نمی‌توانست شروعی بهتر از پیروزی 3-1 مقابل منچستریونایتد را تصور کند. اتفاقی که امشب در ویلاپارک افتاد تا امری در همان قدم اول محبوب دل هواداران استون‌ویلا شود.

اونای امری هفته گذشته لیگ برتر با اینکه رسما به عنوان سرمربی ویلا منصوب شده بود ولی نتوانست در دیدار خارج از خانه مقابل نیوکسل روی نیمکت تیم جدیدش بنشیند. بازی‌ای که با شکست 4-0 ویلا به پایان رسید.  

1760235

اما مربی اسپانیایی در همین یک هفته تیمش را به گونه‌ای تغییر داده بود که از همان آغاز به مراتب بهتر از شیاطین سرخ عمل کرد و با شایستگی به این پیروزی دست یافت.

فارغ از عملکرد خوب تیم اونای امری نباید از عملکرد ضعیف و دور انتظار شاگردان اریک تن‌هاخ هم غافل شد. بازیکنان یونایتد آنقدر بد بازی کردند که پِری گرووز، ستاره سابق آرسنال، به عنوان کارشناس پخش زنده تلویزیونی یونایتدِ امشب را به یونایتد دوران رالف رانگنیک تشبیه کرد.

1760236

او در صحبت‌های خود به پیروزی اونای امری بر تن‌هاخ در نبرد تاکتیکی هم اشاره کرد و گفت:" شکی نیست که نبرد تاکتیکی بین دو سرمربی را اونای امری برد چون استون‌ویلا از شروع نیمه دوم به دستور او به سیستم 4-4-2 تغییر شکل داد. امری می‌دانست که یونایتد نمی‌تواند دو خط چهارنفره را بشکند و حق با او بود".

1760237

دیدگاه‌ها