کد خبر : 1852201 | 15 آبان 1401 ساعت 20:05 | 6.3K بازدید | 5 دیدگاه

خوش‌خبری گالتیه به دشان: امباپه مصدوم نشد

کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، اعلام کرد کیلیان امباپه مصدوم نشده است.

خوش‌خبری گالتیه به دشان: امباپه مصدوم نشد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن عصر امروز و در غیاب لیونل مسی 1-2 در خانه لوریان به برتری دست یافت. اما کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی این تیم در دقیقه 85 تعویض شد و به نظر می رسید شرایط این بازیکن در آستانه شروع جام جهانی چندان خوب نیست. اما کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، مدعی شد شرایط امباپه خوب بوده و این بازیکن درگیر مصدومیت جدیدی برابر لوریان نشده است.

1760204

کریستوف گالتیه گفت: "هم بازیکنان پاری سن ژرمن بابت تعدد مسابقات و تقویم شلوغ هفته های اخیر برای این دیدار خسته بودند و هم امروز در ورزشگاه دشواری برابر لوریان به میدان رفتیم. همین این دو عامل موید آن است که چرا اشتباهات فنی زیادی در این دیدار وجود داشته است و پاری سن ژرمن در نیمه دوم متزلزل ظاهر شد. نیمار همیشه در خدمت تیم بازی می کند و این شاید بهترین نیماری باشد که در سال های اخیر پی‌اس‌جی دیده ایم.

ترس بازیکنان بزرگ از مصدومیت پیش از جام جهانی؟ به طور خودکار، زمانی که بازیکنان می شنوند یکی مصدوم شده و در جام جهانی بازی نمی کند، این موضوع در ذهن‌شان زنده می شود. اما مشکلی از این بابت در ترکیب ما وجود ندارد.

تعویض شدن کیلیان امباپه در دقیقه 85؟ مشکل خاصی رخ نداد و مسئله امباپه جدی نبود. او در این دیدار به شدت تلاش کرده و در جریان مسابقه تحت فشار زیادی قرار داشت. کیلیان امباپه در اواخر بازی خسته شده بود و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است که او زمین را پیش از سوت پایان ترک کند."

دیدگاه‌ها