کد خبر : 1852203 | 15 آبان 1401 ساعت 20:29 | 16.3K بازدید | 27 دیدگاه

تن‌هاخ: بد بودیم و نتیجه دروغ نمی‌گوید

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، به شدت از عملکرد تیمش برابر استون ویلا انتقاد کرد.

تن‌هاخ: بد بودیم و نتیجه دروغ نمی‌گوید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد باز هم روند نتایج پرفراز و نشیب خود در لیگ برتر را ادامه داده و آنها عصر امروز و با ارائه نمایشی ضعیف، در خانه استون ویلا با نتیجه 1-3 شکست خوردند. اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، بعد از این دیدار تاکید کرد بازیکنان حریف آماده تر بودند و ارائه چنین عملکردی از منچستریونایتد برایش قابل قبول نخواهد بود.

اریک تن‌هاخ گفت: در شروع این دیدار هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم ضعیف کار کردیم و همانجا بود که بازی را واگذار کردیم. این عملکرد از نظر من غیرقابل قبول است. بازیکنان استون ویلا در طول بازی سرحال تر و آماده تر از ما به نظر می رسیدند. ما به خوبی توپ را حفظ کرده، سازماندهی مناسبی نداشتیم، قوانین همیشگی خود را رعایت نکردیم و در نبردهای رودررو شکست خوردیم.

1760249

نتیجه کاملا واضح و روشن است و این اعداد هرگز دروغ نمی گوید. در فوتبال شما همیشه بهای عملکرد خود را دریافت می کنید و ما امروز به اندازه کافی خوب نبودیم. بازیکنان ما از تجربه لازم برخوردار بوده و باید بازی‌خوانی داشته و سازماندهی تیم را رعایت کنند. نباید در ابتدای بازی دو بار دروازه ما باز می شد.

می توانستیم در نیمه دوم نتیجه بازی را جبران کنیم و البته عملکرد تیم در بخش دوم نیمه اول نیز خیلی خوب بود. ما موقعیت های برای گلزنی توسط الخاندرو گارناچو و کریستیانو رونالدو داشتیم که از دست رفت و در ادامه توانستیم یک بار دروازه ویلا را باز کنیم. این قابل قبول نیست که بعد از شروع نیمه دوم و به این سرعت روی یک ضد حمله باز هم گل بخوریم.

هر بازیکنی باید تلاش کند در دوئل های رودررو پیروز شود و این اتفاق رخ نداد که برای من ناامیدکننده است. به نظر من گل هایی که دریافت کردیم قابل پیشگیری بود و نباید چنین اتفاقی رخ می داد. بازیکنان باید فشرده بازی کرده و بیشتر توپ را در اختیار داشته باشند."

دیدگاه‌ها