کد خبر : 1852206 | 15 آبان 1401 ساعت 20:45 | 31.3K بازدید | 22 دیدگاه

شاو: بعد از 20 دقیقه فهمیدم باخت‌مان قطعی است

لوک شاو که از شکست تیمش، منچستریونایتد، مقابل استون‌ویلا عصبانی است می‌گوید از همان ابتدای مسابقه می‌دانسته که شیاطین سرخ خواهند باخت.

شاو: بعد از 20 دقیقه فهمیدم باخت‌مان قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که امشب برای انجام یک دیدار خارج از خانه به بیرمنگام رفته بود تا در ویلاپارک به مصاف استون‌ویلا برود مقابل شاگردان اونای امری 3-1 شکست خورد تا روند 9 بازی بدون شکست اریک تن‌هاخ با این تیم قطع شود.

شاگردان امری تنها بعد از هفت دقیقه دروازه یونایتد را باز کردند و چهار دقیقه بعد اختلاف را به دو گل رساندند. کمی قبل از پایان نیمه اول گل به خودی جیکوب رمزی شیاطین سرخ را امیدوار کرد اما استون ویلا در اوایل نیمه دوم گل سوم را به ثمر رساند و در نهایت با نتیجه 3-1 پیروز شد.

لوک شاو، دفاع چپ منچستریونایتد، در پایان بازی درحالیکه از شدت عصبانیت برافروخته بود گفت بعد از بیست دقیقه مطمئن بود که تیمش این بازی را خواهد باخت.

1760252

شاو در مصاحبه با Match of the Day گفت:" می‌دانستیم ویلا با یک مربی جدید می‌آید و حس و حال جدیدی پیدا کرده. بله، انتظارش را داشتیم. ولی در چنین بازی‌هایی اگر شما از همان اول شل بگیرید و بیست دقیقه اول را از دست بدهید باخت‌تان قطعی است.

واقعیت این است که ما به اندازه کافی خوب نبودیم. باید باور داشته باشیم که حتی اگر 2-0 عقب بیفتیم می‌توانیم برنده بشویم. این باور را امروز در تیم نداشتیم. در همان اوایل نیمه دوم باز گل خوردیم و بعد از آن برای پیروز شدن باید از کوه بلندی صعود می‌کردیم که به مرور زمان غیرممکن شد".

1760253

دیدگاه‌ها