کد خبر : 1852208 | 15 آبان 1401 ساعت 20:56 | 11.2K بازدید | 14 دیدگاه

درخشش محمد صلاح با کمک هافبک اسپرز!

محمد صلاح، ستاره باتجربه لیورپول، مرد اول تیمش در نیمه نخست دیدار برابر تاتنهام بود.

درخشش محمد صلاح با کمک هافبک اسپرز!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در این فصل در لیگ برتر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد، امشب در خانه خود پذیرای تاتنهام بوده و در نیمه اول با برتری 0-2 راهی رختکن شده است. مرسی سایدی ها از همان دقیقه نخست نمایشی هجومی ارائه داده و با هنرنمایی محمد صلاح شانس خود را برای کسب سه امتیاز به شدت افزایش دادند.

1760260

در دقیقه 11 این دیدار بود که داروین نونیز در سمت چپ محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت گلزنی شده و با ارسال عرضی محمد صلاح را صاحب موقعیت گلزنی کرد. این ستاره مصری نیز به خوبی توپ را کنترل کرده و با ضربه ای زمینی و دقیق، هوگو لوریس بی حرکت را تسلیم کرد.

اما در اواخر نیمه اول این دیدار بود که لیورپول توانست شبیه به سبک همیشگی خود به گل دوم نیز دست یابد. البته این بار شروع مجدد آلیسون بکر مثل همیشه دقیق نبود و توپ در زمین تاتنهام روی سر اریک دایر فرود آمد. اما این هافبک انگلیسی با یک پاس رو به عقب وحشتناک و فاجعه بار، کاری کرد محمد صلاح در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه چیپ و تماشایی، دروازه تاتنهام را برای دومین بار باز کند. ستاره مصری که این فصل را چندان خوب شروع نکرده بود، حالا شش گل تا این هفته به ثمر رسانده و البته فاصله ای احتمالا غیرقابل جبران با ارلینگ هالند 18 گله دارد.

1760261
1760263

دیدگاه‌ها