کد خبر : 1852211 | 15 آبان 1401 ساعت 21:13 | 16.3K بازدید | 16 دیدگاه

دیوگو دالوت:

خوب نبودیم و این درس بزرگی برای یونایتد است

دیوگو دالوت، مدافع پرتغالی منچستریونایتد، اعتراف کرد این تیم مقابل استون ویلا نمایش خوبی نداشته است.

خوب نبودیم و این درس بزرگی برای یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امشب و در شرایطی که در دقایق ابتدایی هر دو نیمه نمایش ضعیفی داشتند، 1-3 در خانه استون ویلا مغلوب تیم اونای امری شدند. دیوگو دالوت در پایان این بازی مدعی شد این شکست برای بازیکنان یونایتد درس بزرگی بوده و آنها در ادامه باید اتفاقات این بازی را مرور کنند.

دیوگو دالوت گفت: "می‌دانستیم که امروز بازی سختی در انتظارمان خواهد بود. آنطور که می‌خواستیم شروع نکردیم و در 10 دقیقه اول و به خصوص پنج دقیقه اول نیمه دوم خوب نبودیم. این نتیجه برای ما درسی برای بازی‌های بعدی است. 

1760269

همه چیز برخلاف برنامه‌های ما پیش رفت، می‌خواستیم با کنترل توپ در نیمه دوم در زمین حاضر شده و هر چه زودتر به گل دوم برسیم، اما شرایط برعکس پیش رفت. حالا زمان آن رسیده که به اتفاقات بازی نگاه کنیم و از آن درس بگیریم.

حضور سرمربی جدید روی نیمکت ویلا؟ به همین دلیل باید با انرژی شروع می‌کردیم و می‌دانستیم که آنها می‌خواهند با حمایت هواداران خود به سمت دروازه ما حمله کنند. در نهایت این اتفاق رخ داد و اجازه دادیم ویلا در 15 دقیقه اول اعتماد به نفس پیدا کنند. سپس با در اختیار داشتن توپ و کنترل جریان بازی چند موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و توانستیم با تساوی راهی رختکن شویم. اما باید نیمه دوم را واقعا بهتر شروع می کردیم و گل سوم حریف در رقم خوردن نتیجه تعیین کننده بود.


گلزنی درست قبل از پایان نیمه اول به ما کمک کرد تا انرژی بیشتری برای نیمه دوم داشته باشیم، اما 45 دقیقه دوم آنطور که می‌خواستیم شروع نشد و نباید آن گل را دریافت می‌کردیم. بازیکنان ویلا به خوبی دفاع می کردند و به سختی می شد در خط دفاعی این تیم فضا برای خلق موقعیت پیدا کرد."

دیدگاه‌ها