کد خبر : 1852212 | 15 آبان 1401 ساعت 21:20 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

قربانی جدید لیگ برتر: مربی اتریشی ساوتهمپتون

بعد از هو شدن رالف هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، در دیدار مقابل نیوکسل او به زودی اخراج خواهد شد تا قربانی جدید لیگ برتر انگلیس باشد.

قربانی جدید لیگ برتر: مربی اتریشی ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون امشب در خانه خود در مقابل نیوکسل با نتیجه 4-1 شکست خورد و هواداران این تیم در ورزشگاه خانگی‌شان رالف هاسن‌هوتل، سرمربی این تیم را هو کردند.

رسانه‌های انگلیسی خبر می‌دهند که ساوتهمپتون ظرف ساعات آینده این مربی اتریشی را اخراج خواهد کرد و هاسن‌هوتل به جدیدترین قربانی این فصل لیگ برتر تبدیل می‌شود.

نشریه اتلتیک خبر داد که هاسن‌هوتل به احتمال زیاد ظرف ساعات آینده برکنار خواهد شد و در بازی بعدی مقابل لیورپول روی نیمکت ساوتهمپتون نخواهد نشست. اما در صورتی که او فعلا برکنار نشود اخراج او در وقفه جام جهانی قطعی است.

1760272

شکست 4-1 امروز مقابل نیوکسل باعث شد ساوتهمپتون در منطقه سقوط جدول قرار بگیرد. آنها با هدایت هاسن‌هوتل در 9 بازی قبلی‌شان تنها موفق به کسب یک پیروزی شده‌اند.

هاسن‌هوتل در پایان بازی امشب گفت:" اولین بار است که به منطقه سقوط جدول وارد شده‌ایم. از زمانی که من در این باشگاه بوده‌ام هیچگاه در چنین موقعیتی قرار نداشتیم. این نشان می‌دهد که در این فصل به اندازه کافی تلاش نکردیم و خوب نبودیم".

بر اساس گزارش سان، مدیران ساوتهمپتون ابتدا قصد داشتند تا وقفه جام جهانی برای اخراج هاسن‌هوتل صبر کنند ولی نتایج ضعیف هفته‌های اخیر و به خصوص شکست تحقیرآمیز امشب در بازی خانگی مقابل نیوکسل آنها را مجبور کرده که بلافاصله عذر این مربی اتریشی را بخواهند.

دیدگاه‌ها