کد خبر : 1852213 | 15 آبان 1401 ساعت 21:34 | 15.3K بازدید | 17 دیدگاه

از دست دادن ستاره‌های مهم:

این یوونتوس یک مشکل بزرگ دارد

ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق یوونتوس، مدعی شد این تیم دوباره به روزهای اوج باز خواهد گشت.

این یوونتوس یک مشکل بزرگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حدود یک دهه سلطه بر لیگ ایتالیا، یوونتوس در دو فصل اخیر قافیه را به اینتر و میلان واگذار کرده و به نظر می رسد آنها در این فصل نیز شانس چندانی برای فتح عنوان قهرمانی در سری آ ندارند. ماریو مانژوکیچ، ستاره کروات و سابق بیانکونری، تاکید کرد این تیم در فصول اخیر بازیکنان بزرگی را از دست داده و بازسازی یوونتوس نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت.

1466336

ماریو مانژوکیچ گفت: "قضاوت از بیرون در مورد شرایط فعلی باشگاه یوونتوس آسان نیست. اما در فوتبال هیچ چیز برای همیشه دوام نمی آورد و مشخص بود که سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا نیز بالاخره دیر یا زود به پایان می رسد. اما نباید فراموش کرد این تیم در سال های چندین رهبر و بازیکنان کلیدی ترکیب اصلی خود را از دست داده و آنها بازیکنانی بودند که می دانستند چگونه به طور مداوم برنده شده و به عناوین قهرمانی دست پیدا کنند.

ارائه یک نمایش باکیفیت و سطح بالا تقریبا کار آسانی است، اما تکرار آن هر هفته دشوار خواهد بود و این همان کاری است که شما باید انجام دهید تا عنوان اسکودتو را به دست آورید. این یوونتوس هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. آنها تیمی با کیفیت هستند، اما ساختن یک تیم، یک شخصیت و به دست آوردن عادت قهرمانی اسکودتو برای سال های متوالی، به زمان بیشتری نیاز دارد. اما من اطمینان دارم این تیم دیر یا زود به همان سطحی که هواداران می خواهند باز خواهند گشت."

دیدگاه‌ها