کد خبر : 1852214 | 15 آبان 1401 ساعت 21:36 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

یک نفس راحت برای انگلیس: تریپیه و ویلسون می‌رسند

با وجود تعویض کیه‌ران تریپیه و کالوم ویلسون در بازی امشب نیوکسل به دلیل آسیب دیدگی‌، سرمربی نیوکسل می‌گوید این دو مانعی برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.

یک نفس راحت برای انگلیس: تریپیه و ویلسون می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امشب در خانه ساوتهمپتون موفق شد حریفش را 4-1 شکست دهد. اما گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، که این بازی را از سکوهای ورزشگاه سنت‌مری تماشا می‌کرد شبی نگران‌کننده را پشت سر گذاشت.

چرا که در جریان مسابقه دو مهره مد نظر او برای حضور در ترکیب سه‌شیرها، کیه‌ران تریپیه و کالوم ویلسون، آسیب دیدند و مجبور به ترک زمین شدند.

تریپیه در اواخر نیمه اول درحالیکه به نظر می‌رسید از ناحیه همسترینگ مشکل دارد زمین را ترک کرد. البته او کمی بعد به بازی برگشت ولی در دقیقه 80 دیگر قادر به ادامه بازی نبود و تعویض شد. کالوم ویلسون هم بین دو نیمه تعویض شد اما در اواخر نیمه اول به نظر می‌رسید که او هم شرایط خوبی برای ادامه بازی ندارد.

1760274

مصدومیت این دو به خصوص تریپیه برای ساوت‌گیت نگران‌کننده است چرا که با بحران مصدومیت در دفاع راست سه‌شیرها او به احتمال زیاد در قطر تیمش را با حضور کیه‌ران تریپیه در این پست راهی میدان خواهد کرد.

اما در پایان بازی، ادی هاو، سرمربی نیوکسل خیال ساوت‌گیت را راحت کرد و گفت:" تریپیه و ویلسون مشکل ندارند و فقط برای احتیاط بیشتر تعویض شدند. کیه‌ران را تعویض کردیم که ریسک نکرده باشیم و کالوم هم در طول هفته کمی سرگیجه داشت و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است در نیمه دوم بازی نکند. نگرانی از بابت مصدومیت این دو وجود ندارد".

1760275

دیدگاه‌ها