کد خبر : 1852217 | 15 آبان 1401 ساعت 22:25 | 31.7K بازدید | 5 دیدگاه

رویای نادری تعبیر شد؛

تاریخ‌سازی ویژه در فوتبال ساحلی؛ 2 قهرمانی در 2 کسوت!

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست برای دومین‌بار در دوران ورزشی‌اش عنوان قهرمانی را به دست آورد.

 تاریخ‌سازی ویژه در فوتبال ساحلی؛ 2 قهرمانی در 2 کسوت!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سالیان گذشته سرمربیان مختلفی داشته، از مارکو اوکتاویو که نسل طلایی فوتبال ساحلی ایران را ساخت تا علی نادری که به تازگی از سوی هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال حکم رسمی سرمربیگری او در تیم ملی فوتبال ساحلی صادر شده است. نادری در سودای آن بود تا بتواند در کسوت سرمربی یک رکورد تاریخی را در رزومه به جای بگذارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حالی پا به مسابقات جام بین‌قاره‌ای 2022 گذاشت که فقط و فقط انگیزه‌اش ایستادن بر سکوی نخست بود. علی نادری حدود 6 سال قبل از حضور در میدان مسابقه کناره‌گیری کرده و با اعلام خداحافظی‌اش در تلاش بود تا رفته رفته وارد جرگه مربیان شود و در نقش سرمربی به تیم ملی فوتبال ساحلی بازگردد.

1758994

نادری توانست به رویای خود رنگ واقعیت ببخشد و در شرایطی که در سال 2013 به عنوان کاپیتان برای نخستین‌بار فاتح جام بین‌قاره‌ای شده بود، حالا دومین قهرمانی‌اش در این تورنمنت را در شرایطی به دست آورد که نه در نقش کاپیتان، بلکه در نقش سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مسئولیتی خطیر را برعهده داشت و توانست رکوردی ویژه را به نام خود ثبت کند.

گفتنی است که بعد از قهرمانی در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای سال 2019 مجدداً این فرصت نصیب ملی‌پوشان ایران شد تا بتوانند صاحب عنوان قهرمانی شوند و چهارمین مقام قهرمانی مسابقات بین قاره‌ای را به ویترین افتخارات فوتبال ساحلی ایران اضافه کنند. در سال 2020 مسابقات به دلیل پاندمی برگزار نشد و در سال 2021 هم کشور روسیه توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و مقام نایب‌قهرمانی آن دوره به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران رسید.

دیدگاه‌ها