کد خبر : 1852221 | 15 آبان 1401 ساعت 23:01 | 17.6K بازدید | 11 دیدگاه

کلوپ: زبان انگلیسی‌ام برای ستایش صلاح کافی نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل تاتنهام در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

کلوپ: زبان انگلیسی‌ام برای ستایش صلاح کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب سیزدهمین بازی خود در لیگ برتر را با یک پیروزی مهم پشت سر گذاشت و در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر موفق شد شاگردان آنتونیو کونته را 2-1 شکست دهد.

لیورپول بعد از دو باخت پیاپی در هفته‌های گذشته مقابل ناتینگهام فارست و لیدز از نظر روحی به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشت و به لطف درخشش محمد صلاح و دو گل او موفق شد بر تاتنهام پیروز شود.

1760310

یورگن کلوپ در پایان بازی در یک مصاحبه خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

درخشش محمد صلاح
انگلیسی من آنقدر خوب نیست که بتوانم حق مطلب را در حق صلاح ادا کنم و بگویم او چقدر خوب است. یک تیم به کسی نیاز دارد که بتواند موقعیت‌ها را تمام کند و این کار را نه یک بار بلکه به دفعات انجام بدهد. ما چنین کسی را داریم: محمد صلاح. اشتیاق او و پشتکارش بی‌نظیر است. امروز شاهد یک بازی در کلاس جهانی از صلاح بودیم.

پیروزی مقابل تیم خوبی مثل تاتنهام
تاتنهام این فصل به خاطر بازگشت‌هایش معروف است. آنها در این بازی هم شانس این را داشتند که برای ما مشکلات بزرگی درست کنند و همین کار را کردند. ولی ما موفق شدیم بر مشکلات غلبه کنیم و این از همه چیز مهمتر است.

رابطه یورگن کلوپ و لیورپول
رابطه من و لیورپول آنقدر مستحکم است که فکر نکنم از این بیشتر امکان داشته باشد. ارتباط من با این شهر و این باشگاه فوتبال همیشگی است و هرگز قطع نخواهد شد.

دیدگاه‌ها