کد خبر : 1852229 | 15 آبان 1401 ساعت 23:43 | 8.1K بازدید | 7 دیدگاه

صلاح: شانس آوردیم که سه امتیاز نصیب ما شد

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با وجود اینکه در جریان پیروزی 2-1 لیورپول مقابل تاتنهام هر دو گل تیمش را به ثمر رساند این برد را یک «پیروزی شانسی» توصیف کرد.

صلاح: شانس آوردیم که سه امتیاز نصیب ما شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در شمال لندن موفق شد تاتنهام را در خانه‌اش 2-1 شکست دهد تا هم دو شکست پیاپی مقابل ناتینگهام فارست و لیدز را فراموش کند و هم به رتبه هشتم جدول صعود کند. شاگردان کلوپ از ماه مه تا امروز در لیگ برتر در هیچ بازی خارج از خانه‌ای پیروز نشده بودند.

صلاح با اینکه مهمترین عامل پیروزی لیورپول در این بازی بود و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند در پایان مسابقه نشان داد که فوتبالیستی واقع‌گرا است. او در مقابل دوربین اسکای اسپورتس اذعان کرد که تاتنهام شایسته شکست نبوده و تیمش با کمک شانس موفق شده از این بازی سه امتیاز به دست بیاورد.

1760322

ستاره مصری 30ساله لیورپول گفت:" ما در نیمه اول خوش‌شانس بودیم. ولی علاوه بر شانس، خوب هم بازی کردیم و موفق شدیم دو گل بزنیم.

خیلی خوب شد که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. تاتنهام همیشه حریف سختی است. تمرکز من این بود که برای تیمم موثر باشم و بتوانم نتیجه را تغییر بدهم و امروز موفق شدم به این هدف برسم. ما در این فصل چند بار موفق شده‌ایم از افت‌های موقت بیرون بیاییم و بازی‌های خوبی هم داشته‌ایم".

دیدگاه‌ها