کد خبر : 1852247 | 16 آبان 1401 ساعت 08:19 | 7.1K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری : بردیم اما هنوز مشکلات‌مان تمام نشده!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی تیمش مقابل اینتر، عملکرد شاگردانش را ستایش کرد.

آلگری : بردیم اما هنوز مشکلات‌مان تمام نشده!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در شهر تورین، میزبان دیداری حساس مقابل اینتر بودند و در نهایت با دو گل توانستند شاگردان سیمونه اینزاگی را شکست دهند.

تیم یوونتوس در هفته های اخیر، برخلاف بازی های اروپایی که در آن ناکام ماند و راهیِ لیگ اروپا شد، در سری آ نتایج خوبی کسب کرد و چهار دیدار اخیرش در این رقابت ها را با برد پشت سر گذاشته است.

یوونتوس پس از این پیروزی به رده پنجم سری آ صعود کرد و اکنون فقط 4 امتیاز با آث میلانِ رده دومی فاصله دارد. پس از این نتیجه، سرمربیِ بیانکونری در مصاحبه بعد بازی شرکت کرد و در گفتگو با DAZN درباره عملکرد و وضعیت تیمش اظهارنظر کرد: 

عملکرد یوونتوس چطور بود؟

زیباترین چیزی که امشب دیدم کمک بازیکنانِ تیم به یکدیگر برای رسیدن به پیروزی بود. تیم ما برای برنده شدن در تمام بازی ها به این ذهنیت نیاز دارد. برای اینکه به اهدافمان برسیم باید منافع شخصی را کنار بگذاریم و در راستای منافع تیم تلاش کنیم. اینتر تیمی مستحکم است و شکست دادن آنها برای من کاملا رضایت‌بخش است. ما از نظر فنی خوب بازی کردیم و با عملکرد دفاعی خوبی که داریم بعید است به این راحتی ها گل بخوریم. 

وضعیت مصدومیت ولاهوویچ؟

ولاهوویچ همچنان درد دارد و باید منتظر باشیم ببینیم وضعیتش چگونه می‌شود. مک کنی و پاردس از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند و مویزه کین ممکن است روز سه‌شنبه بازگردد.

نحوه قضاوت داور در مردود اعلام شدن گل دنیلو؟

"من آن صحنه را ندیدم اما در آن لحظه می‌توانستیم تمرکز خود را از دست بدهیم. در عوض، ما روی ادامه بازی متمرکز ماندیم و این اتفاق خوبی است."

در این دیدار، بازیکن جوان و 21 ساله یوونتوسی ها موفق به گلزنی شد و با عملکردی که در این دیدار مهم به نمایش گذاشت، خودش را سر زبان ها انداخت، در ادامه خبرنگار سوالی راجع به این ستاره ایتالیایی مطرح کرد : 

چقدر طول می کشد تا نیکولو فاجولی به تیم ملی ایتالیا دعوت شود؟

باید از روبرتو مانچینی بپرسید. با وجود اینکه این روزها در مورد تیم ملی ایتالیا نقدهای زیادی وجود دارد، اما با جوانانی که نه فقط در یوونتوس بلکه در کل ایتالیا داریم من به آینده تیم ملی خوشبین هستم. 

هدف یووه در این فصل کسب اسکودتو است یا صرفا کسب سهمیه لیگ قهرمانان؟

"هدف این است که بهترین کار ممکن را انجام دهیم. نباید فکر کنیم که با این برد همه مشکلاتمان حل شده و فصل به پایان رسیده."

یوونتوس در چهار دیدار متوالی در سری آ کلین شیت کرده و بهترین رکورد دفاعی لیگ را در این فصل دارد. بیانکونری تا قبل از شروع جام جهانی، ابتدا هلاس ورونا و سپس لاتزیو را به عنوان حریفان خود می بیند و این دو دیدار فرصت خوبی برای آلگری است تا بتواند فاصله خود را با تیم های بالای جدولی کاهش دهد.

دیدگاه‌ها