کد خبر : 1852248 | 16 آبان 1401 ساعت 08:43 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

اینزاگی: حق‌مان شکست 2-0 نبود

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از شکست تیمش مقابل یوونتوس، از اینکه شاگردانش موقعیت‌های گلزنی خوبی را از دست دادند، ابراز ناراحتی کرد.

اینزاگی: حق‌مان شکست 2-0 نبود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیداری حساس میهمان یوونتوس بود و علی رغم اینکه موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند، نتوانستند به گل برسند و در مقابل شاگردان مکس آلگری روی دو ضدحمله به گل رسیدند و سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کردند.

اینزاگی در مصاحبه پس از بازی به DAZN گفت:"ما در نیمه اول بازی بسیار خوبی ارائه دادیم. وقتی چنین عملکردی در ورزشگاه حریف دارید، نباید با نتیجه 0-0 به رختکن بروید و این دقیقا چیزی است که بابتش حسرت می‌خوریم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و چالهان اوغلو موقعیتی را به تیر دروازه زد اما در یک ضدحمله گل خوردیم. پس از آن کمی انسجام خود را از دست دادیم اما هنوز فرصت داشتیم که به تساوی برسیم ولی متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم.

1760365

این یک شکست دردناک مقابل رقیبی قدرتمند بود. فصل گذشته بدون اینکه مستحق برد باشیم آنها را شکست دادیم و واضح است که امشب 2-0 نتیجه‌ی عادلانه‌ای نبود. فوتبال همین است و سرنوشت بازی ها را اتفاقات و جزئیات مشخص می‌کنند. در کل ما نتوانستیم روی اتفاقات بازی اثر بگذاریم و از این رو باید عملکرد بهتری داشته باشیم."

اینتر با متحمل شدن این باخت، در رده هفتم جدول سری آ جای گرفت. شاگردان اینزاگی اکنون 11 امتیاز با ناپولیِ صدرنشین فاصله دارند.

اینتر موفق شده بود در 24 بازی متوالیِ سری آ گلزنی کند اما سرانجام در دیدار شب گذشته این نوار پاره شد و وویژک شزنی توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

دیدگاه‌ها