کد خبر : 1852253 | 16 آبان 1401 ساعت 08:16 | 33.8K بازدید | 8 دیدگاه

رابیو:

می‌توانم رهبر یوونتوس در زمین باشم

آدریان رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، در برد شب گذشته مقابل اینتر نقشی کلیدی ایفا کرد و در گفتگوی پس از بازی، خود را رهبرِ تیم آلگری خواند.

می‌توانم رهبر یوونتوس در زمین باشم

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال بود که آدریان رابیو قصد داشت برای تجربه بازی در یک لیگ جدید، یوونتوس را ترک کند و تا مراحل نهایی ثبت قرارداد با منچستریونایتد هم پیش رفت اما در نهایت با مدیران این باشگاه به توافق نرسید و این هافبک چپ پای فرانسوی در یوونتوس ماندنی شد.

اکنون پس از سپری شدن سه ماه از آن اتفاقات، او شب گذشته با گلی که مقابل اینتر به ثمر رساند، نقشی مهم در پیروزی تیمش داشت و پس از بازی خود را رهبرِ یوونتوس خطاب کرد.

او در مصاحبه با DAZN گفت:"ما مشکلاتی در تیم داشتیم، اما پس از این برد آنها را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر اتحاد و صمیمیتِ خوبی در بین ما حاکم است. اگر مجبور باشیم خودمان را تحت فشار می گذاریم و تا زمانی که سوت پایان بازی به صدا در نیامده است، هر کاری را برای به نتیجه رسیدن اهداف تیمی انجام می‌دهیم. 

این دقیقا همان کاری بود که مقابل اینتر انجام دادیم. پس از چهار سال حضور در یوونتوس من می‌توانم در زمین وظیفه رهبری را انجام دهم. فکر می‌کنم برای هدایت تیم، لازم نیست زیاد در رختکن صحبت بکنید، بلکه باید بتوانید در زمین با دیگران ارتباط برقرار کنید." 

هافبک 27 ساله بیانکونری در این فصل موفق ظاهر شده و در مجموعِ 14 دیداری که برای یوونتوس به میدان رفته، 5 گل به ثمر رسانده است.

1760371
1760372
1760373

دیدگاه‌ها