کد خبر : 1852260 | 16 آبان 1401 ساعت 09:15 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

همه تلاشم را برای تبدیل مدال نقره‌ به طلای جهان خواهم کرد

مومن‌زاده: می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم

نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.

مومن‌زاده: می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهلا مومن‌زاده در خصوص شرایط خود برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک اظهار داشت: تقریباً یک سال است که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشتم و دوباره به مسابقات بازگشتم. در دوران مصدومیت به خوبی دوران نقاهت را پشت سر گذراندم و به خوبی تمرینات بازتوانی را انجام دادم. در این یک سال همه تلاشم را کردم تا دوباره وارد اردوهای تیم ملی شوم و به مسابقات اعزام شوم.

وی در پاسخ به این سوال که برای حضور دوباره در مسابقات جهانی به شرایط آرمانی رسیده است، گفت: تجربه مسابقات جهانی را دارم و در اولین حضور به مدال نقره رسیدم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که در این دوره خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم. بعد از دوران مصدومیت نیز به مسابقات دانشجویان اعزام شدم و در دو دوره لیگ نیز به میدان رفتم و امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی موفق باشم.

نایب قهرمان تکواندو جهان در خصوص انگیزه‌های خود عنوان کرد: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.

مومن‌زاده در خصوص شرایط تیم کشورمان برای موفقیت در مسابقات جهانی گفت: بچه‌ها خیلی بیشتر از من در اردو بودند و تمرینات خوبی را سپری کردند. همه بچه‌ها بسیار آماده هستند و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها