کد خبر : 1852263 | 16 آبان 1401 ساعت 09:44 | 21.4K بازدید | 10 دیدگاه

گری نویل:

انگلیس تاوان ضعف ترنت را در جام جهانی می‌دهد

گری نویل، ملی‌پوش سابق انگلیس، نسبت به ضعف ترنت الکساندر آرنولد در خط دفاعی و عواقبش در جام جهانی هشدار داد.

انگلیس تاوان ضعف ترنت را در جام جهانی می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، انتقادها از عملکرد الکساندر آرنولد در فاصله دو هفته تا آغاز جام جهانی 2022 قطر همچنان ادامه دارد و این موضوع تردیدها درباره حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس را افزایش داده است. 
این بازیکن در بازی روز گذشته لیورپول برابر تاتنهام که با پیروزی 1-2 شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید نیز حضور داشت اما بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان بار دیگر از عملکرد او در ترکیب این تیم راضی نبودند. 
گری نویل در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« شرایط درباره الکساندر آرنولد بسیار دشوار است. عملکرد فوق‌العاده او در خط حمله واقعا از همه بهتر است. اما ما درباره فوتبال حذفی حرف می‌زنیم. این که انگلیس در جام جهانی ببرد یا ببازد به لحظات بستگی دارد. یک اشتباه و یک لحظه از دست رفتن تمرکز هم مهم است.»

1744048

او با اشاره به شرایط حساس سه شیرها در قطر اضافه کرد:«در چنین لحظاتی فکر نمی‌کنم گرت ساوت‌گیت بتواند از این بازیکن در مراحل حذفی جام جهانی یا دیدارهای حساس استفاده کند. او در بازی برابر تاتنهام در بسیاری از مواقع نشان داد که ممکن است کاری کند که لیورپول تاوان آن را بپردازد. او خیلی راحت ممکن است در جام جهانی پنالتی بدهد و این موضوع به ضرر انگلیس است. بعید می‌دانم که سرمربی بخواهد در یک دیدار حساس به این بازیکن اعتماد کند. آیا اگر ساوت‌گیت چهار مدافع عالی داشته باشد، جایی برای الکساندر آرنولد در این تیم خواهد بود؟»

 

دیدگاه‌ها