کد خبر : 1852270 | 16 آبان 1401 ساعت 10:35 | 4.3K بازدید | 7 دیدگاه

پورموسوی: استقلال خوزستان فقط به صعود فکر می‌کند

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به برتری پرگل تیمش در جدال این هفته، مدعی است آنها در مسیر صعود خواهند بود و به‌زودی در جمع مدعیان اصلی قرار خواهند گرفت.

پورموسوی: استقلال خوزستان فقط به صعود فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان قصد دارد بعد از پنج سال به لیگ برتر بازگردد و البته کار سختی در تقابل با مدعیان پیش رو دارد. آنها این هفته با 6 گل مقابل چوکا تالش به برتری دست یافتند تا عزم خود برای دستیابی به هدف‌شان را به نمایش بگذارند.

پورموسوی با تمجید از عملکرد شاگردانش در پایان این بازی گفت: چوکا تالش حریف قابل احترامی بود و این تعداد اختلاف گل به هیچ عنوان نشانه ضعف حریف نیست. بازیکنان استقلال خوزستان به خوبی توانستند از فرصت‌ها استفاده کنند واین اتفاقی بود که در بازی‌های قبلی شاهد آن نبودیم.

وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته نیز البته به جز یکی دو بازی تیم ما شایسته برد بود که از این هدف دور ماند. در این بازی اما به خوبی از فرصت‌ها سود بردیم و امیدوارم این روند و جاه‌طلبی و انگیزه را در ادامه مسیر هم دنبال کنیم. به کیفیت و پتانسیل بازیکنانم ایمان دارم و قطعا روزهای بهتری نیز پیش رو خواهد بود.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به هدف این باشگاه برای صعود به لیگ برتر گفت: تیم مدیریتی و پشتیبانی باشگاه به خوبی حمایت کرده و بازیکنان و دیگر اعضای تیم ملی در تلاش هستند به این هدف برسیم. کار سخت است و مسلما اگر تنها بخواهیم به فاکتور هزینه‌ها و بودجه بپردازیم، چند تیم دیگر از این لحاظ جلوتر هستند. این اما موضوع قابل توجهی برای ما نخواهد بود. اینجا استقلال خوزستان است، تیمی که سابقه قهرمانی لیگ برتر و حضور در آسیا را در کارنامه دارد. بازیکنان باید بدانند در چه تیمی حضور دارند و خواسته باشگاه و هواداران از آنها چیست. باید همیشه به بهترین‌ها فکر کنند و عطش آنها برای موفقیت کم نشود.

وی ادامه داد: هرچند اختلاف چندانی با صدر جدول نداریم اما هنوز از خواسته خودمان دور هستیم و باید طی هفته‌های آتی و پیش از تعطیلی لیگ به اهدافمان نزدیک‌تر شویم. قطعا تلاش تمامی بازیکنان در مسیر دستیابی به هدف صعود خواهد بود. خیلی از آنها طی فصول اخیر در تیم‌هایی حضور داشته‌اند که یا به لیگ برتر صعود کرده‌اند یا در جمع مدعیان بوده‌اند. این بزرگترین امتیاز برای تیم ما خواهد بود که از بازیکنانی برخوردار هستیم که ذهنیت برنده و موفقیت در بالاترین حد در آنها رشد کرده است. ما فقط به صعود فکر می‌کنیم و برای این هدف در فینال‌های بعدی نیز خواهیم جنگید.

پورموسوی در پایان درباره بازی این هفته تیمش گفت: بازی با چوکا برای ما تمام شد. همانطور که باید باخت هفته قبل‌تر را فراموش کنیم و به آینده و دیدارهایی که پیش رو داریم فکر کنیم. هیچ حریفی دست و پا بسته نیست و همه مقابل استقلال خوزستان با بالاترین توان کیفی و فنی خود حاضر می‌شوند و این کار را برای ما سخت خواهد کرد. با این حال تیم من در هر بازی با هدف برنده شدن پا به زمین می‌گذارد.

دیدگاه‌ها