کد خبر : 1852332 | 16 آبان 1401 ساعت 15:24 | 35.5K بازدید | 32 دیدگاه

امیلیو بوتراگنیو:

لیورپول می‌داند بازی برگشت در برنابئو یعنی چه!

مدیر ارتباطات رئال مادرید به لیورپول هشدار داد که برگزاری بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. رئال فصل گذشته پی اس جی، چلسی و سیتی را در برنابئو حذف کرد.

لیورپول می‌داند بازی برگشت در برنابئو یعنی چه!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دقایقی پیش برگزار شد و بر این اساس رئال مادرید و لیورپول باید در این مرحله به مصاف هم بروند. این بازی تکرار فینال فصل گذشته است که رئال 1-0 برنده شد. دو تیم در فینال لیگ قهرمانان سال 2018 نیز برابر هم قرار گرفتند که آنجا هم رئال پیروز شد. بازی رفت در زمین لیورپول و بازی برگشت در برنابئوی مادرید خواهد بود.

1760468

امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال و از اسطوره‌های باشگاه، در واکنش به این قرعه گفت:«بازی بین دو تیم تاریخی و بزرگ برگزار خواهد شد. دو بازی جذاب در انتظار هواداران و فوتبال‌دوستان است. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و تلاش می کنیم برابر حریفی قدرتمند نمایش خوبی داشته باشیم و راهی مرحله بعد شویم.»

1760469

بوتراگنیو ادامه داد:«جام جهانی روی لیگ قهرمانان تاثیرگذار خواهد بود و باید دید شرایط تیم ها و بازیکنان پس از جام جهانی چگونه خواهد بود. مشخص نیست بازیکنان در چه شرایطی برمی‌گردند. امیدوارم در بهترین فرم به این بازی برسیم. لیورپول یک تیم قهرمان با ورزشگاهی باشکوه است که هوادارانش فشار زیادی به حریف تحمیل می‌کنند اما ما رئال مادرید هستیم و همه می‌دانند بازی برگشت در برنابئو و در حضور هواداران ما چه معنایی دارد.»

دیدگاه‌ها