کد خبر : 1852334 | 16 آبان 1401 ساعت 15:42 | 7.4K بازدید | 14 دیدگاه

مدیر سیتی: باید دید در چه شرایطی به لایپزیش می‌رسیم

مدیر ورزشی سیتی در مورد برخورد با لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد و گفت که فرم و کیفیت دو تیم در ماه فوریه (بازی رفت یک هشتم نهایی) اهمیت بالایی خواهد داشت.

مدیر سیتی: باید دید در چه شرایطی به لایپزیش می‌رسیم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و بر این اساس لایپزیش حریف منچسترسیتی خواهد بود. بازی رفت در زمین لایپزیش برگزار می‌شود و سیتی در بازی برگشت میزبان خواهد بود. سیتی دو سال قبل به فینال رسید ولی مغلوب چلسی شد و فصل گذشته نیز سیتیزن‌ها در نیمه نهایی مغلوب رئال مادرید شدند. باید دید امسال سیتی چه خواهد کرد.

1760473

تیکی بگریستین، مدیر ورزشی سیتی، پس از قرعه‌کشی یک هشتم نهایی گفت:«لایپزیش تیمی سختکوش است و بازی پرتنش و پرفشاری خواهد شد. برایم مهم نیست الان لایپزیش چه شرایطی دارد بلکه باید دید دو تیم چند ماه بعد چه شرایطی خواهند داشت. معتقدم باید تا شروع یک هشتم نهایی به خوبی وضعیت بازیکنان را مدیریت کنیم. جام جهانی در پیش است و تعداد زیادی بازی تا شروع یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پیش رو داریم. قطعا کادر فنی به خوبی می تواند تیم را در در بهترین فرم حفظ کند. بازی بین تیم های آلمانی و انگلیسی همیشه جذاب است.»

دیدگاه‌ها