کد خبر : 1852357 | 16 آبان 1401 ساعت 17:55 | 34.3K بازدید | 27 دیدگاه

پاداش عملکرد خوب‌ما‌ن را نگرفتیم

ناگلزمان: قرعه بدی بود، نه ما خوشحالیم و نه PSG

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، از قرعه تیمش و مصاف با پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست.

ناگلزمان: قرعه بدی بود، نه ما خوشحالیم و نه PSG

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از پیروزی 2-3 در زمین هرتابرلین و صعود به صدر جدول بوندسلیگا خود را مهیای رویارویی برابر وردربرمن در آلیانزآرنا می کند. این بازی ماقبل پایانی بایرن قبل از جام جهانی است، ضمن اینکه امروز مشخص شد که این تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف پی اس جی برود.

1736684

یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری خود گفت:«اوله ورنر مربی خوبی است و برنامه‌های خوبی هم برای حمله و هم برای دفاع وردربرمن دارد. آن‌ها به شدت حریف خود را پرس می‌کنند و از یارگیری نفر به نفر استفاده می‌کنند. همچنین دو مهاجم خطرناک و با قدرت بدنی زیاد نیز در نوک خط حمله خود در اختیار دارند.آن‌‌ها تهاجمی بازی می‌کنند و کاملا مستحق 21 امتیازی که تاکنون به دست آورده‌اند، هستند. ماتیاس دی‌لیخت، استانیشیچ و توماس مولر فردا غایب هستند. دایوت اوپامکانو نیز مصدومیت خفیفی دارد. توماس شرایطش بهتر است ولی تا قبل از جام جهانی به او استراحت خواهم داد. ما نمی‌خواهیم هیچ ریسکی کنیم. او به احتمال زیاد مقابل شالکه هم بازی نخواهد کرد.»

1760460

ناگلزمان در مورد قرعه دشوار بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گفت:«پی اس جی قطعا حریف دشواری است. در دور گروهی عملکردی عالی داشتیم و صدرنشین صعود کردیم ولی پاداش این عملکرد خوب را نگرفتیم و سخت‌ترین قرعه نصیب‌مان شد. قطعا پی اس جی هم از رویارویی برابر ما خوشحال نیست. فعلا تا یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان زمان زیادی باقیمانده است و در این مدت ما جام جهانی را خواهیم داشت. پی اس جی رقیبی سرسخت با بازیکنان بزرگ و باکیفیت است. لیگ قهرمانان همیشه دشوار است و برای قهرمانی باید بهترین ها را ببرید. فعلا تمرکز من روی وردربرمن است و در زمان درستش به پی اس جی فکر خواهم کرد. فکر می کنم قرعه دیگر تیم های آلمانی بهتر بود ولی لیگ قهرمانان همین است.»

دیدگاه‌ها