کد خبر : 1852387 | 16 آبان 1401 ساعت 21:58 | 69.4K بازدید | 6 دیدگاه

بعد از جام جهانی ممکن است

سه‌شیرها آماده خوشامدگویی به توماس توخل

توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، در صحبت‌های اخیر خود مطالبی مطرح کرد که به عنوان ابراز علاقه برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی انگلیس تفسیر شده است.

سه‌شیرها آماده خوشامدگویی به توماس توخل

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی آلمانی، از زمان اخراج شدن از باشگاه چلسی تا کنون بدون تیم مانده است. او چندی پیش اعلام کرد چند پیشنهاد را رد کرده است و با توجه به صحبت‌های اخیر این مربی آلمانی به نظر می‌رسد علت رد کردن پیشنهادها این بود که توخل یک شغل خاص را برای خود در نظر دارد.

توخل در صحبتهای اخیرش به صورت ضمنی اعلام کرد اگر در پایان جام جهانی قطر نیمکت تیم ملی انگلیس خالی باشد او مایل است هدایت سه‌شیرها را به عهده بگیرد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی فعلی انگلیس، تا سال 2024 با تیم ملی کشورش قرارداد دارد ولی با توجه به انتقادهای زیادی که از او می‌شود اصلا بعید نیست بعد از جام جهانی قطر شاهد خداحافظی انگلیسی‌ها با او باشیم.

1748242

توماس توخل که در ماه سپتامبر از باشگاه چلسی اخراج شد تا این لحظه دست‌کم دو پیشنهاد استون‌ویلا و بایر لورکوزن را رد کرده است. او که چلسی را به قهرمانی در چمپیونزلیگ و جام باشگاه‌های جهان رسانده در انگلیس چهره محبوبی است و بعید است کسی در این کشور با نشستن او روی نیمکت سه‌شیرها مخالفت کند.

توخل وقتی با این سوال مواجه شد که آیا به هدایت تیم‌های ملی فکر کرده است گفت:" بله، چرا که نه؟ حتما، حتما. هر چند تا حالا خیلی جدی به این ماجرا فکر نکرده‌ام.

ولی اگر تیم درستی پیشنهاد بدهد و تیمی باشد که پتانسیل قهرمانی و جام گرفتن، جام‌هایی مثل جام جهانی و رقابتهای یورو را داشته باشد چرا که نه".

1760582

دیدگاه‌ها