کد خبر : 1852390 | 16 آبان 1401 ساعت 22:30 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

جوجیتسو قهرمانی جهان، غلامی به مدال برنز رسید

در ادامه مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در تمامی رده‌های سنی، رادمان غلامی در جوجیتسو استایل برزیلی به مدال برتز رسید.

جوجیتسو قهرمانی جهان، غلامی به مدال برنز رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی انجمن جوجیتسو jjif، در ادامه مسابقات جهانی جوجیتسو در تمامی رده‌های سنی،  امروز(دوشنبه - 16 آبان ماه)و در جوجیتسو استایل برزیلی رده سنی زیر 21 سال، رادمان غلامی نماینده کشورمان در وزن 94+ کیلوگرم به مدال برنز رسید و دو نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفتند.

غلامی در رقابت‌های امروز پس از استراحت در دور نخست، مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و در ادامه با برتری مقابل نماینده قرقیزستان به مدال برنز دست یافت.  در این استایل نماینده امارات به مدال طلا رسید و نماینده قزاقستان نیز مدال نقره را کسب کرد. ورزشکاری کلمبیایی نیز همراه با غلامی به مدال برنز مشترک رسید.

همچنین در ادامه رقابت‌های امروز و در جوجیتسو استایل برزیلی، اشکان مرادی دیگر نماینده وزن 94+ کیلوگرم کشورمان با دو شکست مقابل نمایندگان قزاقستان و کلمبیا از دور مسابقات کنار رفت و رضا فردوس نیز در وزن 94- کیلوگرم با شکست مقابل ورزشکاران امارات و قزاقستان به کار خود پایان داد.

در رقابت‌های رده سنی بزگسالان نیز، علی ناظمی هرندی در وزن 56- کیلوگرم در دور نخست نماینده دومنیکن را شکست داد و در ادامه نیز مقابل ورزشکاری از کلمبیا به برتری رسید، اما در مبارزه سوم در مقابل حریفی از قزاقستان مغلوب شد. وی برای کسب جایگاه سوم مسابقات به مصاف حریفی از قزاقستان رفت و با شکست دراین دیدار در جایگاه نجم قرار گرفت. 

حمید عمرایی در وزن 77- کیلو گرم در مبارزه اول موفق به پیروزی در مقابل حریفی از مراکش شد، اما در ادامع با شکست مقابل نمایندگان فراسنه و دانمارک از دور مسابقات کنار رفت.

در همین وزن هاتف اقدامی شیجانی دیگر نماینده کشورمان  پس از استراحت در دور نخست، در مقابل حریفی از مراکش شکست خورد و با شکست مقابل حریفی از هلند از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 94- کیلوگرم، سینا اصغرزاد فیاض در دور نخست نماینده پرتغال را شکست داد، اما در با شکست مقابل نمایندگان دانمارک و آنگولا از دور مسابقات حذف شد.

رضا شفیعی نماینده وزن 94+ کیلوگرم کشورمان پس از برتری مقابل نماینده تایلند، مقابل حریفی از آنگولا مغلوب شد. وی در ادامه مسابقات با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه دنده با دستور پزشک مسابقات از جدول رقابت‌ها حذف شد.

مهران ستار در وزن 62- کیلوگرم در مبارزه اول حریف کلمبیایی خود را از پیش و رو برداشت، اما در مبارزه دوم با شکست مقابل نماینده فرانسه به جدول بازنده‌ها راه یافت. ستار در جدول شانس مجدد حریفانی از عربستان، قزاقستان و سوئد را شکست داد، اما با شکست در دیدار رده‌بندی مقابل نماینده هلند در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در وزن 69- کیلوگرم، امیرمحمد عابدینی ابتدا نمایندگانی از ایتالیا و یونان را شکست داد، اما در دور سوم مغلوب حریفی از فرانسه شد. او در جدول شانس مجدد   حریفی از مکزیک را از پیش و رو برداشت، اما با قبول شکست در مقابل نماینده اوکراین در جایگاه هفتم جهان ایستاد.

 فرهان موسوی دیگر نماینده کشورمان در این وزن با قبول شکست مقابل نمایندگان فرانسه و یونان از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این و در روزهای گذشته، محمد مهدی رستمیان در استایل فایت رده سنی زیر 21 سال به مدال نقره دست یافته بود.

همچنین در ادامه مسابقات، فردا(سه‌شنبه)، علی اکبرپور در رده مستر به رقابت با رقبای خود خواهد پرداخت.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان در تمامی رده‌های سنی از روز شنبه – 6 آبان‌ماه با حضور 1700 ورزشکار از 75 کشور جهان در "ابوظبی" امارات آغاز شد و فردا(سه‌شنبه - 17 آبان‌ ماه) به پایان خواهد رسید. 

دیدگاه‌ها