کد خبر : 1852394 | 16 آبان 1401 ساعت 23:56 | 36K بازدید | 24 دیدگاه

ریو فردیناند:

آرسنال واقع‌بین باشد: این تیم اول چلسی نبود

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید پیروزی در دربی لندن نباید آرسنال را گول بزند چرا که چلسی در این بازی با تیم اصلی خود در میدان حضور نداشت.

آرسنال واقع‌بین باشد: این تیم اول چلسی نبود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آرسنال این روزها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر به حساب می‌آید و پیروزی 1-0 این تیم مقابل چلسی در روز یکشنبه باعث شده امیدواری توپچی‌ها بیش از پیش تقویت شود اما ریو فردیناند می‌گوید آرسنالی‌‌ها نباید روی این برد حسابی ویژه باز کنند.

پیروزی دیشب آرسنال بر حریف لندنی‌اش در استمفوردبریج باعث شد شاگردان میکل آرتتا با اختلاف دو امتیاز نسبت به منچسترسیتی صدرنشین جدول شوند. بازیکنان و هواداران آرسنال حالا بیش از هر زمان دیگری امیدوارند بعد از 20 سال بتوانند بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورند.

1760598

پیروزی مقابل چلسی از نظر دیگری هم برای آرسنالی‌ها اهمیت داشت. توپچی‌ها 18 سال بود که نتوانسته بودند در استمفوردبریج چلسی را مغلوب کنند. با اینحال ریو فردیناند از همراهی با شور و شوق هواداران آرسنال که قهرمانی را برای تیم‌شان در دسترس می‌بینند خودداری کرد و به آنها هشدار داد نباید به این پیروزی بیش از حد اهمیت بدهند.

1760599

ستاره سابق منچستریونایتد در این باره گفت:" قبول دارم که آرسنال در مقابل چلسی در بازی بدون توپ بی‌نظیر بود و این نشان می‌دهد مربی آنها چه کیفیتی دارد و بازیکنان چقدر برای اجرای خواسته‌های او سخت‌کوشی می‌کنند.

اما این نکته مهم را فراموش نکنید که این تیم اول چلسی نبود. آبی‌ها لشکری از مصدوم داشتند. فقط به لیست مصدوم‌ها نگاه کنید: ریس جیمز، بن چیلول، کالیدو کولیبالی، وسلی فوفانا، انگولو کانته. شش بازیکنی که کمابیش همیشه بازیکنان فیکس هستند. قبول دارم که آرسنال خیلی خوب است ولی نباید بیش از حد اغراق کرد. این چلسی تیم اول آبی‌ها نبود".

1760600

دیدگاه‌ها