کد خبر : 1852402 | 17 آبان 1401 ساعت 02:59 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

روایت خسرو حیدری از تیم ملی با هدایت کی‌روش:

تماشای بازی انگلیس روی دوچرخه ثابت

ملی‌پوش سابق تیم ملی معتقد است که انگلیس تنها تیم قدرتمند گروه ایران نیست.

تماشای بازی انگلیس روی دوچرخه ثابت

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری یکی از مهره های تیم کی‌روش در جام جهانی 2014 بود. او که در آن دوره توانست بازی در جام جهانی را با پیراهن تیم ملی تجربه کند چند سالی می شود که کفش های خود را آویخته و امسال نیز به عنوان مربی در تیم استقلال تهران فعالیت می کند. خسرو حیدری در آستانه شروع بازی های جام جهانی 2022 همراه با مهدی رحمتی در تمرین تیم ملی حضور یافت و مورد استقبال کی‌روش و شاگردانش قرار گرفت. او در صحبت هایی که با برنامه فوتبال برتر داشت، در مورد شرایط تیم ملی و شانس صعود این تیم صحبت کرده است:

نسبت به دوره قبلی اعتماد به نفس بهتری داریم
بازیکنان تیم ملی میراث آقای کی‌روش بودند که حالا باتجربه‌تر شده اند. بازیکنانی که در جام جهانی 2018 با آقای کی‌روش بودند به تیم ملی برگشتند. فکر می کنم اعتماد به نفس بهتری داریم. درست است بعضی از بازیکنان یک مقدار دیر به اردو ملحق می شوند و این یک نکته منفی است. هر یک ثانیه که با آقای کی‌روش باشی ارزش زیادی دارد.

1760608

تماشای بازی انگلیس روی دوچرخه ثابت
کار خوبی که کردند این است که بازیکنانی که در پک دوچرخه می زنند، بازی تیم ملی  انگلیس را هم تماشا می کنند. این واقعا نشان می دهد که آقای کی‌روش چقدر به جزئیات توجه دارد تا بازیکنان تیم ملی، سیستم و بازیکنان انگلیس را بشناسند.

فکر می‌کنند چون کی‌روش آمده حتما صعود می‌کنیم
در آن دوره کسی از ما انتظار زیادی نداشت چون اولین بازی تدارکاتی تیم ملی، بازی با نیجریه در جام جهانی بود. با تیم بزرگی بازی نکرده بودیم و با وجود اینکه می توانستیم نیجریه را ببریم ولی اعتماد به نفس لازم را نداشتیم. بازی آرژانتین خیلی خوب بود و مردم بعد از جام جهانی هم از بازیکنان و هم از آقای کی‌روش راضی بودند. در این دوره توقعات خیلی بالاتر رفته و همه فکر می کنند چون آقای کی‌روش آمده باید حتما از گروه صعود کنیم.

بودن کی‌روش خودش یک امتیاز است
باید خیلی روی تیم ملی فشار وارد نکنیم تا راضی‌کننده بازی کنند. مردم فوتبال را قشنگ می‌فهمند و مهم این است که بچه ها همه تلاش خود را بکنند. نشستن آقای کی‌روش روی نیمکت تیم ملی خودش یک امتیاز است چون همه مردم دنیا او را می شناسند. این مربی تمام تجربه‌اش را معطوف این جام جهانی می کند.

امریکا، قوی‌ترین تیم خود را دارد
ما بیشتر روی انگلیس تمرکز کردیم ولی به نظرم ولز تیم قدرتمندی است. در جام ملت های خیلی خوب نبودند ولی در کل تیم خیلی خوبی هستند. حتی امریکا هم به نظرم، قوی‌ترین تیم تاریخ خود را در جام های جهانی دارد. واقعا گروه خیلی سختی داریم. خود آقای کی‌روش هم این را می دانند و نگرانی های خاص خود را دارند. بازیکنان ایرانی با دوندگی و غیرت خود می توانند کمبودها را جبران کنند. انشالله که در سه بازی نتایج خوبی بگیرند. 
بازی به بازی باید پیش برویم شاید اتفاق خوبی رخ داده و صعود کنیم. به نظرم باید اول از همه بازیکنان تلاش خود را برای انجام بهترین بازی انجام دهند. خارج از نتیجه، حضور در جام جهانی خودش یک افتخار است و حتی نصیب تیم‌هایی چون ایتالیا که سابقه قهرمانی دارد، نشده است. از همه دنیا این بازی ها را تماشا می کنند و خیلی حس و حال خوبی دارد. امیدوارم با بازی های خوب تیم ملی شادی به جامعه برگردد.

دیدگاه‌ها