کد خبر : 1852403 | 17 آبان 1401 ساعت 01:29 | 42.7K بازدید | 66 دیدگاه

رایو وایکانو 3-2 رئال: صدر، دو دستی تقدیم بارسا

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه 3-2 مغلوب رایو وایکانو شد و بعد از هفته‌ها، صدر جدول لالیگا را به بارسا واگذار کرد.

رایو وایکانو 3-2 رئال: صدر، دو دستی تقدیم بارسا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در دیدار قبل مقابل خیرونا با تساوی متوقف شده بودند، امشب هم برابر رایووایکانو شکست خوردند تا بارسا با دو امتیاز بیشتر در صدر جدول جای بگیرد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی ارسال فران گارسیا از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه رئال بود که سانتی کومسانیا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه والی تماشایی تیبو کورتوا را مغلوب کرد.

1760623

برتری رایو ادامه پیدا کرد و در دقیقه 8 اسکار والنتین این فرصت را داشت که اختلاف را دو برابر کند اما ضربه خطرناک او از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت‌های چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 30، ایسی پالاسون با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، بار دیگر دروازه رئال را تهدید کرد ولی این بار کورتوا با واکنش به موقع مانع باز شدن دروازه تیمش شد.
هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می‌شدیم، رئالی‌ها بیشتر ابتکار عمل را در دست می‌گرفتند و سرانجام در دقیقه 37 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای فران گارسیا روی مارکو آسنسیو در محوطه جریمه رایو را داور ابتدا پنالتی تشخیص نداد اما بعد از کمک گرفتن از VAR نظرش را تغییر داد و یک ضربه پنالتی به سود رئال اعلام کرد.
لوکا مودریچ پشت این ضربه قرار گرفت و در حالی که دروازه‌بان حریف به سمت راست شیرجه زده بود، ستاره کروات ضربه‌اش را به وسط دروازه زد و کار را به تساوی کشید.

1760616

فشار حملات رئال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و تنها 4 دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال آسنسیو را ادر میلیتائو با یک ضربه سر محکم تبدیل به گل کرد و رئال را پیش انداخت.

1760617

اما این برتری چندان پایدار نبود و در دقیقه 44، رایو وایکانو کار را به تساوی کشید. روی یک حرکت تیمی بود که توپ با پاس ایسی پالاسون به آلوارو گارسیا رسید و او هم با یک شوت محکم و غیرقابل مهار، کورتوا را مغلوب کرد و نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان رسید.

1760624

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی یک ضدحمله بود که آسنسیو با یک پاس خوب رودریگو را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه رایو نداشت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 60، روی ارسال فران گارسیا این کامِیو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 68 رایو صاحب یک ضربه پنالتی شد. توپ در محوطه جریمه رئال به دست دنی کارواخال برخورد کرد و داور هم بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. 
اسکار تِرِخو پشت توپ قرار گرفت و ضربه او را کورتوا دفع کرد اما به دلیل ورود زودهنگام کارواخال به محوطه جریمه، داور دستور به تکرار ضربه داد و این بار ترخو موفق شد کورتوا را مغلوب کند و رایو را بار دیگر پیش بیندازد.

1760625

در دقایق پایانی این رئالی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 90، روی پاس عالی آسنسیو، این رودریگو بود که می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه او خوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقایق تلف شده هم تلاش رئالی‌ها ثمری نداشت و بازی با نتیجه 3-2 به سود رایو به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها