کد خبر : 1852451 | 17 آبان 1401 ساعت 11:35 | 11.3K بازدید | 7 دیدگاه

سرباز تیم ملی هستیم

چشمی: کی‌روش شانس دوباره ای به من داد

روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.

چشمی: کی‌روش شانس دوباره ای به من داد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک آبی‌ها که در دوره قبلی جام جهانی نیز توانسته بود نظر کارلوس کی‌روش را برای حضور در لیست تیم ملی جلب کند، در آخرین روزهای ارزیابی شرایط بازیکنان توسط کادرفنی، امیدوار است این تجربه بار دیگر برای وی تکرار شود.

روزبه چشمی، هافبک ملی‌پوش استقلال در ابتدای صحبت‌هایش درباره روند آماده‌سازی تیم ملی و شرایط این تیم گفت: اردوی خوبی است و زمان کمی تا جام جهانی باقی مانده و با سود بردن از نفرات داخلی برنامه را پیش می‌بریم. تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کنیم تا لژیونرها هم اضافه شوند و انشاالله تیم خوبی را راهی این مسابقات کنیم.

وی در ادامه گفت: جو خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است، هم بازیکنان و هم کادرفنی تمام تلاش خودشان را می‌کنند و امیدوارم بتوانیم دست پر از قطر بازگردیم.

روزبه چشمی که در جام جهانی قبلی یکی از نفراتی بود که کی‌روش از اعتماد ویژه‌اش به وی یاد کرده بود و به این بازیکن لقب مدافعی در کلاس جهانی داده بود، درباره امیدواری‌اش برای همراهی تیم ملی در قطر گفت: کی‌روش شانس دوباره‌ای به من داد تا نظر ایشان را جلب کنم. نه تنها من بلکه تمامی بازیکنانی که اینجا هستند در تلاش می‌کنند تا نظر ایشان را جلب کنند. جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی است و همه شانس دارند، آقای کی‌روش هم نشان داده است که عملکرد همه را زیر نظر دارد و همه به یک اندازه برای حضور در تیم شانس دارند.

1498321

این بازیکن که در استقلال به عنوان هافبک دفاعی بیشتر به کار گرفته شده، درباره اینکه کی‌روش چه تفکری برای نقش او در تیم ملی خواهد داشت گفت: هم در باشگاه و هم خصوصا در تیم ملی تمام تلاش را می کنم که پست مدنظر سرمربی را با بهترین عملکرد انجام دهم . همه ما سرباز تیم ملی هستیم و در هر پستی که صلاح بدانند تلاش خواهم کرد.

چشمی درباره اینکه بازیکنان شناخت کافی از رقبای خود در جام جهانی (انگلیس، آمریکا و ولز) به دست آورده‌اند یا خیر گفت: قطعا آقای کی‌روش برنامه فشرده‌ای برای آنالیز حریف داشته‌اند. ایشان نکات لازم را به ما گوشزد می‌کنند و قطعا تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل به نتیجه لازم برسیم. شاید برخی تصور کنند که نسبت به جام جهانی قبل حریفان آسان‌تری پیش رو داریم، اما این‌طور نیست؛ انگلیس، شانس قهرمانی دارد و دیگر رقبا هم برای صعود تلاش می کنند. باید خوش‌بین باشیم اما قبول کنید که جام جهانی سختی در پیش خواهد بود اگرچه که تلاش می‌کنیم تا نسبت به جام جهانی قبل نتایج بهتری کسب کنیم. 

دیدگاه‌ها