کد خبر : 1852481 | 17 آبان 1401 ساعت 14:04 | 73.3K بازدید | 12 دیدگاه

تعجب نیمار از فهرست برزیل: مارتینلی هم هست!

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، واکنش جالبی به حضور گابریل مارتینلی در فهرست تیم ملی برزیل برای پاری سن ژرمن داشت.

تعجب نیمار از فهرست برزیل: مارتینلی هم هست!

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم ملی برزیل برای حضور در جام جهانی 2022 قطر از سوی تیته اعلام شد و حضور دنی آلوس و غیبت روبرتو فیرمینو واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت. 
نام جذاب دیگری که در این فهرست به چشم می‌خورد، نام مارتینلی است که توانست در کنار گابریل ژسوس از آرسنال خودش را به تیته اثبات کند و در فهرست 26 نفره برزیل برای جام جهانی جا داشته باشد. 
نیمار در اقدامی جالب تصمیم گرفت که در زمان اعلام فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از خودش فیلم بگیرد و سپس این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و واکنش این بازیکن به حضور مارتینلی بسیار جالب توجه بود. 

1760734


در ویدئوی منتشر شده از نیمار مشخص است که این بازیکن در کنار دوستان و خانواده در منزلش در حال تماشای فهرست اعلام شده از تلویزیون است. زمانی که نام ژسوس اعلام می‌شود، او به نشانه تایید سر تکان می‌دهد تا مشخص شود که انتظار حضور او در این فهرست را داشته اما وقتی نام مارتینلی مطرح می‌شود، نیمار کاملا متعجب می‌شود. 
این بازیکن پیش از این تنها سه بار با پیراهن تیم ملی برزیل به میدان رفته و در طول این سه بازی نیز 81 دقیقه برای این تیم بازی کرده است. اولین بازی ملی او در ماه ژوئن در دیدار دوستانه برابر ژاپن بود و شاید همین تجربه کم او از حضور در سطح ملی باعث تعجب نیمار از حضور او در میدان شده است. 
 

دیدگاه‌ها