کد خبر : 1852484 | 17 آبان 1401 ساعت 14:14 | 40.2K بازدید | 7 دیدگاه

نارضایتی از دعوت دنی آلوس: موج اعتراض علیه تیته

دعوت دنی آلوس، مدافع برزیلی، برای حضور در جام جهانی 2022 قطر باعث شده است که بسیاری به این تصمیم تیته اعتراض کنند.

نارضایتی از دعوت دنی آلوس: موج اعتراض علیه تیته

به گزارش "ورزش سه"، از روماریو در 2002 تا الکس در 2006 و نیمار در 2010، همیشه عدم دعوت بازیکنان مطرح و شناخته شده باعث ایجاد بحث و اعتراض بیشتری نسبت به فهرست تیم ملی برزیل برای جام جهانی بوده است.

با این حال، این بار تیته شگفتی خیلی عجیبی را در فهرستی که برای جام جهانی اعلام کرد به همراه نداشت و رسیدن فهرست از 23 نفر به 26 نفر باعث شد که دست او خصوصا در خط حمله که همیشه بیشتر زیر ذره‌بین است بازتر باشد اما این بار شرایط برای او کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

حضور دنی آلوس در این فهرست باعث شده است که تمام توجهات به سمت او باشد و موج انتقاد از دعوت او در شبکه‌های اجتماعی به راه بیفتد و بسیاری نسبت به حضور این بازیکن 39 ساله در این فهرست معترض باشند.

آلوس از ماه سپتامبر تا به حال بازی نکرده است. او سه دوره نه چندان موفق در سه باشگاه در سه سال گذشته داشته و در بارسا با مشکلات فیزیکی روبرو بوده است. پوماس، باشگاه او، از لیگ مکزیک حذف شد و همین باعث شد که او از میادین دور باشد.

1432656

او در آخرین وقفه دیدارهای ملی به دلیل عدم آمادگی جسمانی از فهرست برزیل برای دیدارهای دوستانه خط خورد و با این که می‌دانند او قرار است نیمکت‌نشین باشد اما باز هم بحث حضور او با توجه به اهمیت دیدارهای حذفی جام جهانی باعث نگرانی بسیاری شده است.

تیته در واکنش به انتقادهای مطرح شده از این تصمیم گفت که برای راضی نگه داشتن افراد در توییتر روی نیمکت تیم ملی ننشسته و به نظرات مختلف احترام می‌گذارد اما قصد دارد همه را از خودش راضی نگه دارد.

این موضوع که در سیستم مورد استفاده تیته، مدافعان کناری به عنوان وینگر در زمین فعالیت نمی‌کنند و مجبور نیستند مدام طول زمین را طی کنند اهمیت بسیاری در این باره دارد و شاید یکی از دلایل تصمیمی است که او برای دعوت از آلوس گرفته است.

او در سایر پست‌ها و با توجه به این که ماه‌ها درگیر ارزیابی بازیکنان مختلف برای دعوت از آنها به تیم ملی برزیل بوده، با انتقاد خاصی مواجه نشده است و بازیکنان منتخب او راهی قطر خواهند شد و امیدوار هستند که پس از 20 سال بار دیگر جام قهرمانی را برای هواداران این تیم به ارمغان بیاورند.

دیدگاه‌ها