کد خبر : 1852500 | 17 آبان 1401 ساعت 15:35 | 23.9K بازدید | 16 دیدگاه

ضعیف بودیم و حریف برتر بود

کورتوا: می‌دانستم به رایووایه‌کانو می‌بازیم

تیبو کورتوا از شکست رئال برابر رایووایه‌کانو شگفت زده نشده و گفت که ضعیف‌تر از حریف کار کردند و مستحق باخت بودند.

کورتوا: می‌دانستم به رایووایه‌کانو می‌بازیم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته سیزدهم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید دیشب میهمان رایووایه‌کانو بود. شاگردان کارلو آنچلوتی در این بازی خارج از خانه تن به شکست 3-2 دادند. برای کهکشانی‌ها در این بازی لوکا مودریچ (37 از روی نقطه پنالتی) و ادر میلیتائو (41) گلزنی کردند. رئال مادرید با این شکست، ضمن ثبت اولین باخت فصل 32 امتیازی ماند و صدر جدول را به بارسا واگذار کرد.

1760726

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال، در پایان بازی گفت:«از درخشش رایو و شکست برابر این تیم شگفت زده نشدم چون رایو در فصل جاری عالی کار کرده و توانسته برابر تیم های بزرگ نتایج بسیار خوبی بگیرد. می دانستیم بازی سختی خواهد بود و ممکن است ببازیم با این حال در حد خودمان ظاهر نشدیم. رایو جدی تر بازی کرد و گل های بدی هم دریافت کردیم. روی گل دوم شوت بازیکن رایو بسیار محکم بود و من با اینکه به سرعت واکنش نشان دادم، نتوانستم توپ را مهار کنم. روی گل سوم رایو، ابتدا پنالتی را مهار کردم ولی داور گفت که هنگام ضربه، دنی کارواخال زودتر وارد محوطه جریمه شده بود. پای من روی خط بود ولی کارواخال باعث تکرار پنالتی شد و دومی را نتوانستم مهار کنم.»

1760613

کورتوا ادامه داد:«بعد از وقفه بازی های ملی تعداد زیاد بازی ها باعث خستگی فیزیکی تیم شده است. نمی خواهم بهانه بیاورم چون برابر رایو حق‌مان باخت بود. در هفته های اخیر نتوانسته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم و فقط سلتیک را بردیم. شکست برابر لایپزیش دلیل دیگری داشت. تساوی برابر خیرونا به دلیل بدشانسی و مشکلات داوری بود ولی برابر رایو در سطح پایین‌تری از حریف بازی کردیم. حالا باید کادیز را ببریم تا با پیروزی به استقبال جام جهانی برویم.»

دیدگاه‌ها