کد خبر : 1852501 | 17 آبان 1401 ساعت 15:55 | 52K بازدید | 16 دیدگاه

جمال موسیالا:

توپ طلا را می‌خواهم : مقایسه‌شدن با مسی افتخار است

جمال موسیالا در رویای فتح توپ طلاست و از مقایسه شدن با لیونل مسی نیز احساس غرور می کند.

توپ طلا را می‌خواهم : مقایسه‌شدن با مسی افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا از یکی دو فصل قبل خود را به عنوان یک پدیده در بایرن مطرح کرد و حالا تبدیل به گلزن برتر مونیخی ها شده است. او با ثبت یازده گل همراه با سادیو مانه، بهترین گلزن فصل بایرن تا به اینجای رقابت هاست. جمال در رده بندی جایزه پسر طلایی 2022 رتبه سوم را کسب کرد و بالاتر از او گاوی و جود بلینگام قرار گرفتند.

1760785

جمال موسیالا رویای آقای گلی بوندسلیگا و فتح توپ طلا را در سر دارد. او در این رابطه گفت:«بهترین گلزن فصل بودن یکی از اهداف من است و هیچ ترسی از این چالش بزرگ ندارم. عاشق گل زدن هستم و تا جایی که توان دارم، پیش می روم. توپ طلا؟ این از کودکی رویای من و هر فوتبالیستی است ولی الان به آن خیلی فکر نمی کنم. ببینیم در سال های پیش رو چه خواهد شد. ابتدا باید برای بایرن گل های زیادی بزنم و به مهمترین جام ها دست پیدا کنیم و سپس شانس خوبی خواهم داشت.»

جمال در مورد رسیدن جایزه پسر طلایی به گاوی گفت:«با این قضیه مشکلی ندارم و معتقدم گاوی فوتبالیست خوبی است. قرار گرفتن در رتبه سوم از لحاظ انگیزشی به من کمک خواهد کرد تا به بازیکنی بهتر تبدیل شوم.»

جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن:«لوا بسیار باکیفیت است و در بایرن بهترین بود. او گل های فراوانی برای بایرن زد ولی بایرن همیشه بهترین ها را داشته و جای خالی او را پر خواهیم کرد.»

مقایسه شدن با لیونل مسی توسط لوتار ماتئوس:«افتخار بزرگی است که توسط اسطوره ای چون لوتار ماتئوس، با مسی مقایسه شده ام ولی این مقایسه باعث نمی شود فشاری مضاعف روی خودم احساس کنم. انگیزه گرفته ام و احساس غرور می کنم.»

دیدگاه‌ها