کد خبر : 1852503 | 17 آبان 1401 ساعت 15:50 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم تیم ملی نتایج آبرومندانه ای بگیرد

فکری: بازگشت سایپا به سطح اول فوتبال زمانبر خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال کشورمان نیازمند گذشت زمان برای به نتیجه رسیدن تغییرات ساختاری در این باشگاه خواهد بود.

فکری: بازگشت سایپا به سطح اول فوتبال زمانبر خواهد بود

به گزارش “ورزش سه”، محمود فکری که در این فصل به سرمربیگری در سایپا مشغول است به سوالات خبرنگار ما در این خصوص و همچنین تیم ملی جواب می دهد.

با برد سایپا کمی شرایط بهتری پیدا کردید.

بردی که کسب کردیم کمی اوضاع را بهبود بخشید اما باید به یک ثبات در امتیازگیری برسیم و از نوسان خارج شویم تا هفته به هفته در جدول رقابت‌ها روندی صعودی را طی کنیم.

شما بخاطر شرایط نامناسب ورزشگاه پاس قوامین مجبور به تغییر زمین تمرین تیم‌تان شدید، نظرتان در این باره چیست؟

ظاهرا زمین دستگردی زیر کشت رفته است و ما دیدارمان مقابل شهرداری ماهشهر را در انقلاب کرج برگزار کردیم و احتمالا دیدارهای بعدی‌مان را هم در همانجا انجام خواهیم داد تا زمین پاس قوامین به شرایط مسابقه بازگردد.

مصطفی قنبرپور هم به سایپا اضافه شد.

ابتدا از زحمات آقای بقایی تشکر می کنم که در مدت حضورشان با تمام وجود به تیم کمک کردند و صلاحدید مدیران تیم این بود که از ایشان در قسمت دیگری استفاده کنند. آقای قنبرپور هم تجربیات خوبی در حیطه‌های مربیگری و مدیریتی دارند و امیدوارم بتوانیم در کنار هم یک فصل خوب را سپری کنیم.

بعد از حضور شما در استقلال و نفت مسجدسلیمان حضور شما در سایپا و لیگ یک کمی عجیب به نظر می رسید.

باید قبول کنیم که ساختار سایپا در چند فصل اخیر تحت تاثیر نتایج نه چندان خوبی که گرفته تضعیف شده اما با توجه به تغییر مدیریتی که شکل گرفت و در پی آن کادرفنی و بازیکنان هم تغییرات زیادی داشتند و به نوعی می شود گفت که ساختار تیم از اول بنا شد و برای جا افتاد این تغییرات زمان زیادی باید سپری شود تا سایپا دوباره به روزهای خوبش بازگردد. درمورد خودم و انتخاب این تیم هم باید بگویم که سایپا یکی از تیم های ریشه دار ایران است و عملکرد آنها در این چند فصل اخیر نمی تواند بزرگی این تیم را زیر سوال ببرد. امیدوارم با کمک آقای مهندس حسینی‌پور که از مدیران خوب است بتوانیم سایپا را دوباره به جایگاه واقعی اش برگردانیم.

نظرتان درمورد کارلوس کیروش و تیم ملی در آستانه جام جهانی چیست؟

مطمئنا تمام تیم ها با بهترین کیفیت خود به جام جهانی خواهند آمد و این نشان دهنده کار سخت تیم ملی کشورمان در این رقابت‌هاست اما به هرحال تیم ما هم بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و امیدوارم بتوانند در زمان برگزاری مسابقات در ایده آل ترین شرایط خود باشند و در درجه اول نتایج آبرومندانه‌ای را کسب کنیم و پس از آن هم ان‌شاءالله اولین صعود تیم ملی کشورمان به مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها