کد خبر : 1852504 | 17 آبان 1401 ساعت 16:18 | 45K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش:

خداحافظی با نوکمپ: ارتباط شکیرا و بارسا قطع شد

آخرین حلقه ارتباطی بین شکیرا و باشگاه بارسلونا نیز قطع شد و او را دیگر در ورزشگاه نوکمپ نخواهیم دید.

خداحافظی با نوکمپ: ارتباط شکیرا و بارسا قطع شد

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه و شکیرا تابستان امسال تصمیم گرفتند پس از 12 سال به ازدواج‌شان پایان دهند.
درگیری بین این دو نفر بر سر حق حضانت دو فرزند پسری که دارند و همچنین ادامه حضور آنها در اسپانیا به همراه پیکه یا در آمریکا به همراه مادرشان به معضلی جدی تبدیل شده بود. 
همچنین گفته می‌شد که یک دعوای حقوقی بر سر نحوه تقسیم اموال و درآمد مشترکی که آنها در طول این سال‌های زندگی مشترک با هم به دست آورده بودند در جریان است. 

1718729

روز گذشته در منزل شکیرا در بارسلونا و با حضور وکلای او و پیکه، دو طرف برای تعیین تکلیف نهایی تقسیم اموال و حضانت فرزندان‌شان ملاقات کردند. بیرون منزل خبرنگاران و عکاسان زیادی حضور داشتند ولی پیکه حاضر به پاسخگویی نشد. 

طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، شکیرا روز گذشته آخرین حلقه ارتباطی خود با باشگاه بارسلونا را نیز قطع کرد و جایگاه اختصاصی خود در ورزشگاه نوکمپ را پس داد. به این ترتیب او دیگر در ورزشگاه اختصاصی بارسا حضور نخواهد داشت. جایگاهی که از سال 2011 در اختیار او قرار داشت. شکیرا شنبه شب برای خداحافظی جرارد پیکه از فوتبال نیز در نوکمپ حضور نداشت. این در حالی است که گفته می شود احتمالا به زودی از نام شکیرا روی پیراهن بارسلونا استفاده خواهد شد. 

قرارداد بارسلونا با شرکت اسپاتیفای باعث شده است که این شرکت تصمیم به درج نام خوانندگان به عنوان بخشی از تبلیغاتش روی پیراهن بازیکنان این تیم کند و اخیرا ESPN خبر داد که ممکن است آنها به زودی از نام شکیرا روی پیراهن این تیم استفاده کنند. 

دیدگاه‌ها