کد خبر : 1852510 | 17 آبان 1401 ساعت 16:23 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

صحبت‌های جالب تیموریان بعد از ملاقات با مرد پرتغالی

آندو: تمام تمرکز کی‌روش روی بازی انگلیس است

هافبک اسبق تیم ملی که روز گذشته با حضور در اردو با کارلوس کی‌روش و ملی‌پوشان دیدار داشت، به نکته جالبی بعد از این ملاقات اشاره می‌کند.

آندو: تمام تمرکز کی‌روش روی بازی انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان هافبک اسبق استقلال و تیم ملی که تجربه حضور در فوتبال اروپا و لیگ انگلیس را در کارنامه دارد، در آستانه جام جهانی قطر با حضور در جمع ملی‌پوشان با کارلوس کی‌روش دیدار کرد.

تیموریان که تجربه حضور در دو جام جهانی را در کارنامه دارد و در جام جهانی برزیل در لیست سرمربی پرتغالی کنونی تیم ملی نیز حضور داشت، مدعی است که عقیده و تمرکز کادرفنی همانند گذشته روی بازی ابتدایی قرار دارد. دیداری که اینبار قرار است ایران برابر انگلیس قرار گیرد و یک رقابت سخت و ماموریت بزرگ برای شاگردان کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود.

او درباره این ملاقات اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرده و می‌‎گوید: دیروز بعد از مدت‌ها در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شدم و توانستم کنار بازیکنان ملی‌پوش باشم. به هر حال سال‌ها در این تیم بازی می‌کردم و وقتی بازیکنان را دیدم و با کی‌روش صحبت می‌کردم، حس خیلی خوبی داشتم. برایم حس جالبی بود و واقعا دوست داشتم جوان بودم همچنان شرایط حضور در کنار دیگر بازیکنان را داشته باشم.

تیموریان با اشاره به رفتار جالبی که سرمربی سابقش با وی داشت داشت گفت: کی‌روش به بازیکنان گفت که به افتخار آندو که 100 بازی ملی انجام داده است، کف بزنید. او بازیکن پرافتخار تیم ملی است. وقتی کی‌روش این حرف‌ها را انجام می‌داد، حس خوبی داشتم و واقعا افتخار کردم.

هافبک اسبق تیم ملی درباره شانس تیم ملی برای صعود نیز می‌گوید: در حال حاضر نسل خیلی خوبی در اختیار تیم ملی است. باید تلاش کنیم به کمک این بازیکنان و تدابیر کی‌روش از گروه صعود کنیم. در طول 7 یا 8 سالی که خدمت تیم ملی بودم و با کی‌روش همکاری می‌کردم او به بازی اول تاکید خاصی داشت. او در همه تورنمنت‌ها  اعلام می‌کرد بازی اول مهمترین بازی است چرا که اگر خوب شروع شود تا پایان جام خوب پیش می‌رود. او به بازیکنان تاکید میکرد که مقابل انگلیس مهمترین بازی خود را پیش‌رو دارند. امیدوارم با ارائه بازی خوب شانس صعود داشته باشیم.

تیموریان با اشاره به نتایج استقلال و عملکرد ساپینتو سرمربی این تیم، گفت: استقلال با ساپینتو بازی به بازی بهتر می‌شود. با قهرمانی سوپرجام روحیه تیم بالاتر رفت و امیدوارم این آخرین جام تیم با ساپینتو نباشد و مانند فصل گذشته استقلال در آخر فصل قهرمان شود.

دیدگاه‌ها