کد خبر : 1852511 | 17 آبان 1401 ساعت 16:45 | 44.6K بازدید | 3 دیدگاه

رونالدو: جای تیته بودم، اندریک را به جام‌جهانی می‌بردم

رونالدو نازاریو معتقد است تیته بهتر بود از اندریک، پدیده 16 ساله جدید فوتبال برزیل، برای حضور در جام جهانی دعوت می کرد.

رونالدو: جای تیته بودم، اندریک را به جام‌جهانی می‌بردم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیته، مربی تیم ملی برزیل، فهرست نهایی خود برای جام جهانی را اعلام کرد. در فهرست او نام 9 مهاجم دیده می شد و او از روبرتو فیرمینو و گابریل باربوسا هم دعوت نکرد.

رونالدو نازاریو معتقد است که تیته بهتر بود نام اندریک را نیز در فهرست خود قرار می داد. پدیده 16 ساله باشگاه پالمیراس توانسته در ماه های اخیر توجهات جهانی را به خود جلب کند و گفته می شود حتی نمایندگان رئال هفته قبل برای عقد قرارداد با او در برزیل حضور داشتند.

1760756

رونالدو در این رابطه گفت:«خیلی ها از غیبت گابریل باربوسا می گویند ولی اگر قرار بود یک بازیکن دیگر دعوت شود، ترجیحم اندریک بود حتی اگر به او یک دقیقه هم بازی نمی رسید. او بازیکنی آینده دار است و در همین مدت کم توانسته خوش بدرخشد. حضور در جام جهانی می توانست تجربه ای باورنکردنی برایش باشد. او می تواند آینده خط حمله تیم ملی برزیل باشد.»

لازم به ذکر است که رونالدو در شرایطی مشابه و در حالی که تنها 17 سال داشت، در فهرست نهایی تیم ملی برزیل برای جام جهانی 1994 قرار گرفت و با اینکه به میدان نرفت ولی توانست تجربه ای بزرگ به دست بیاورد. او حالا به نوعی با اندریک همذات پنداری می کند.

دیدگاه‌ها