کد خبر : 1852518 | 17 آبان 1401 ساعت 17:00 | 16K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش مارکا

ویارئال در بحران: ستین نیامده اخراج می شود؟

هنوز دو هفته از انتخاب کیکه ستین به عنوان مربی جدید ویارئال نگذشته ولی زمزمه‌های برکناری او به گوش می رسد.

ویارئال در بحران: ستین نیامده اخراج می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط ویارئال پس از جدایی اونای امری و آمدن کیکه ستین کاملا بحرانی است. پس از انجام چهار بازی زیر نظر ستین، حاصل کار یک تساوی در لیگ کنفرانس اروپا و سه شکست متوالی در لالیگا بوده تا ویارئال به رتبه نهم سقوط کند. جدای از نتایج ضعیف، شکل بازی تیم نیز افت کرده و واکنش بازیکنان در رختکن منفی بوده است. 

1760803

ویارئالی ها ستین را نمی خواهند و این در شکست اخیر تیم برابر مایورکا واضح بود. ویارئال در لاسرامیکا 0-2 مغلوب میهمانش شد، در حالی که هواداران فریاد "ستین برو" سر داده بودند. پس از بازی رائول آلبیول و آلبرتو موره‌نو هم به خبرنگاران گفتند که مشکل اینجاست که در دو سال گذشته به اونای امری و ایده های او عادت کرده بودند و حالا برای‌شان سخت است تا با برنامه های ستین هماهنگ شوند. کاملا مشخص است که اوضاع در رختکن ویارئال اصلا خوب نیست.

1760805

در همین رابطه مارکا نوشت که ستین صبح امروز جلسه ای دو ساعته با بازیکنان داشت تا بلکه بتوانند به راه حلی برای خروج از بحران برسند. گفته می شود در صورت ادامه نتایج بد، ستین اخراج خواهد شد و فرصت زیادی ندارد. ستین پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن در آگوست 2020 از باشگاه کاتالان اخراج شد و در این مدت بدون تیم بود.

دیدگاه‌ها