کد خبر : 1852524 | 17 آبان 1401 ساعت 16:50 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

نگرانی دشان برطرف شد: گلر فرانسه به جام جهانی رسید

مایک مانیان، سنگربان تراز اول و فرانسوی میلان، مشکلی برای حضور در جام جهانی قطر نخواهد داشت.

نگرانی دشان برطرف شد: گلر فرانسه به جام جهانی رسید

به گزارش "ورزش سه"، مایک مانیان، دروازه بان 27 ساله و باکیفیت باشگاه میلان، در ماه سپتامبر و در حین حضور در اردوی تیم ملی فرانسه از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شده و به همین دلیل در شش هفته گذشته این سنگربان دور از میادین بوده است. مایک مانیان امیدوار بود ماه گذشته به ترکیب میلان بازگردد، اما این بار و در تمرینات این تیم از ناحیه عضله ساق پا آسیب دید و به همین علت بازگشت او به میادین به تاخیر افتاد.

1747276

سیپریان تاتاروسانو، دروازه بان ذخیره میلان، در این مدت جای مانیان را در ترکیب روسونری پر کرده است. نگرانی هایی در مورد احتمال غیبت این سنگربان آماده در جام جهانی قطر 2022 وجود داشت، اما نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد مایک مانیان به طور مداوم با کادر پزشکی تیم ملی فرانسه در تماس بوده و روند بهبودی او به خوبی پیش می رود.

به نظر می رسد مایک مانیان در لیست نهایی دیدیه دشان برای جام جهانی که فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد، حضور داشته باشد. مایک مانیان در فصل گذشته عنوان بهترین دروازه بان سری آ را از آن خود کرده و در 32 بازی در لیگ درون دروازه روسونری 17 کلین شیت داشته و تنها 21 گل دریافت کرد. در مقطعی که بازیکنانی چون انگولو کانته و پل پوگبا جام جهانی را از دست داده اند، بازگشت مایک مانیان، رافائل واران و لوکاس هرناندز به میادین بهترین خبر ممکن برای دیدیه دشان و کادر فنی تیم ملی فرانسه است.

دیدگاه‌ها