کد خبر : 1852534 | 17 آبان 1401 ساعت 17:54 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

پاتر: برای بردن سیتی باید خیلی قوی باشیم

گراهام پاتر، سرمربی انگلیسی چلسی، اعتراف کرد تیمش در شرایط چندان خوبی قرار ندارد.

پاتر: برای بردن سیتی باید خیلی قوی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع رویایی با گراهام پاتر و کسب پیروزی های متوالی، شرایط در هفته های اخیر چندان برای چلسی خوب پیش نرفته و آنها در لیگ برتر دو شکست متوالی مقابل برایتون و آرسنال را متحمل شده اند. آبی های لندن فردا شب در جام اتحادیه مهمان منچسترسیتی خواهند بود و گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد هنوز راه زیادی برای پیشرفت تیمش وجود دارد.

گراهام پاتر گفت: "در روزهایی که نتایج چلسی خوب بود نیز من اینقدر صادق بودم که بگویم ما هنوز مسیر زیادی برای بهبود در پیش رو داریم و از نظر عملکرد می توانیم در ادامه فصل خیلی پیشرفت کنیم. این دیدار برای ما خیلی هیجان انگیز است، اما چالش بزرگی پیش روی چلسی خواهد بود. وقتی این شغل و چالش را می پذیرید، دروغ است که بگویید انتظار چنین شرایطی را نخواهید داشت.

فکر می کنم طی شش هفته اخیر 13 بازی انجام دادیم که هشت دیدار ما نیز خارج از خانه برگزار شده است. همین برنامه ریزی و تقویم شلوغ موید بسیاری از مسائل است و شما شاهد مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم در این مدت بوده اید. باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و ساختار بازی چلسی در هفته های بعد بهتر شود.

1757374

البته زمان هایی وجود دارد که شرایط خوشایند نیست، اما شما باید این موضوع را بپذیرید. ما باید به خانه منچسترسیتی برویم و آنها قادر به کسب پیروزی در این دیدار هستند، پس ما تا جایی که ممکن است باید در زمین قدرتمند ظاهر شویم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تیم را آماده این دیدار کنیم و ما باید برای کسب پیروزی در مسابقه فردا شب تلاش کنیم. باید خیلی بهتر این ظاهر شویم و این روند هیجان انگیز و البته وظیفه من است.

شرایط بازیکنان چلسی؟ بازیکنان مقطعی را پشت سر می‌گذارند که چندان مثبت نیست. من فکر نمی‌کنم شما بتوانید در مورد عملکرد یک بازیکن بزرگ‌نمایی کنید و کل تیم چلسی خوب عمل نمی‌کند. من سبک بازی رحیم استرلینگ را دوست دارم و او یک بازیکن بزرگ و ثابت شده است.

ریس جیمز امروز در تمرینات غایب بود و تنها برای دقایقی دوید. جورجینیو دچار مشکل جزئی شده و معلوم نیست فردا شب بازی می کند یا نه. متئو کواچیچ برای جام جهانی آماده خواهد بود، اما در حال حاضر نمی‌توانم بگویم که او به مرز آمادگی کامل رسیده یا نه. کپا آریسابالاگی همچنان در دسترس نیست و باید شرایط این بازیکن برای حضور در جام جهانی بررسی شود. روز به روز شرایط این دروازه بان بررسی می شود، اما فعلا اخبار مثبتی وجود نداشته است."

دیدگاه‌ها