کد خبر : 1852536 | 17 آبان 1401 ساعت 18:18 | 11.4K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره فرانسوی همچنان دور از میادین

بنزما تمرین نکرد: بازی با کادیز هم از دست رفت؟

کریم بنزما که قرار بود امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شود، بازهم در سالن بدنسازی و به صورت انفرادی کار کرد تا احتمال غیبتش در بازی برابر کادیز قوت بگیرد.

بنزما تمرین نکرد: بازی با کادیز هم از دست رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در بازی شب گذشته رئال برابر رایووایه‌کانو غایب بود و به احتمال زیاد بازی پنجشنبه شب برابر کادیز را نیز از دست خواهد داد. اگرچه کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از بازی با رایو گفته بود خوشبین است کریم به بازی با کادیز برسد اما ستاره فرانسوی امروز نتوانست با تیم تمرین کند و در سالن بدنسازی حضور داشت. بنزما تنها فردا را فرصت دارد تا با شرکت در تمرین گروهی، برای بازی با کادیز آماده شود، در غیر این صورت او آخرین بازی رئال قبل از جام جهانی را نیز از دست خواهد داد.

1760837

کریم در پنج بازی اخیر رئال تنها 26 دقیقه در میدان بوده و آخرین بار چهارشنبه گذشته برابر سلتیک در دیداری که رئال 5-1 پیروز شد، حضور داشت. او در فصل گذشته تنها یازده بازی از 56 بازی رئال را از دست داد(19.6 درصد بازی ها) ولی تا به اینجا در هشت بازی از 20 بازی فصل رئال(40 درصد) غایب بوده است. اگر او به بازی با کادیز نرسد، 45 درصد بازی های فصل رئال را از دست داده است.

1759327

غایب قطعی رئال برابر کادیز، آنتونیو رودیگر است که به دلیل گرفتگی عضلات کمر قطعا به این بازی نخواهد رسید ولی تونی کروس که به دلیل محرومیت بازی برابر رایو را از دست داده بود، مقابل کادیز به فهرست رئال بر می‌گردد.

دیدگاه‌ها