کد خبر : 1852545 | 17 آبان 1401 ساعت 18:44 | 816 بازدید | 0 دیدگاه

آوای شهرکرد قهرمان لیگ برتر کانوپولوی بانوان شد

رقابت‌های لیگ برتر کانوپولوی بانوان با قهرمانی تیم آوای شهرکرد خاتمه یافت.

آوای شهرکرد قهرمان لیگ برتر کانوپولوی بانوان شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، لیگ برتر کانوپولو بانوان امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دور پایانی در دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

این رقابت‌ها با حضور هفت تیم آوای شهرکرد، اصفهان خروشان، آوای تفت یزد، آسمان شهرکرد، شهید رسولی نوشهر، زیست کره شهرکرد و نوین البرز برگزار شد که آوای تفت یزد در دور پایانی مسابقات حضور پیدا نکرده است.

در نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها 15 مسابقه طی دو روز انجام و تکلیف قهرمان لیگ برتر کانوپولو بانوان مشخص شد.

پس از برگزاری سه مسابقه در نوبت صبح، رقابت‌ها با برگزاری پنج مسابقه پایانی ادامه پیدا کرد.

آوای شهرکرد 5 بر 4 شهید رسولی نوشهر را برد. در این رقابت الهه پورعبدیان 3 گل و صبا رحمتی 2 گل برای آوا و آتوسا اسلامی 3 گل و فاطمه سهرابی‌منش برای شهید رسولی گلزنی کردند.

اصفهان خروشان 10 بر 3 آسمان شهرکرد را شکست داد. در این رقابت ترانه کامیاب، عطیه سلیمانی 2 گل، آرزو صارمی 4 گل، مهنوش سادات زارعی، عاطفه عسگری و ستایش پیرنجم‌الدین برای اصفهان خروشان و آناهیتا مهترپور 2 گل و سما مرادی برای آسمان شهرکرد گلزنی کردند.

آوای شهرکرد 8 بر 3 نوین البرز را برد. در این دیدار الهه پورعبدیان 3 گل، نرگس آقایی، مهدیه شعبانی، صبا رحمتی، مریم غفاری و مهلا عاطفه‌دار برای آوا و پرنیان صحت، یاسمین نخعی و غزل شاکری برای نوین گلزنی کردند.

شهید رسولی نوشهر 5 بر 2 از سد اصفهان خروشان گذشت. گل‌های این رقابت را آتوسا اسلامی 3 گل و شیوا لکزایی 2 گل برای شهید رسولی و عطیه سلیمانی و ترانه کامیاب برای اصفهان خروشان به ثمر رساندند.

دیدار تیم‌های آسمان شهرکرد و زیست کره شهرکرد 6 - 6 مساوی شد. در این آناهیتا مهترپور 3 گل، ریحانه درخشان، زینب قربانی و ماهک حمزه‌پور برای آسمان و شکیلا پاکدل، مبینا حسین‌خانی، رعنا درخشان، صدف سلامی، حدیث حاجی‌حاجی و مبینا کارخانه برای زیست کره گلزنی کردند.

بر این اساس در پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان آوای شهرکرد با 36 امتیاز قهرمان شد، شهید رسولی نوشهر با 30 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و اصفهان خروشان با 24 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها