کد خبر : 1852550 | 17 آبان 1401 ساعت 19:31 | 25.7K بازدید | 9 دیدگاه

نیمکت و ارلینگ هالند:

آرسنال و سیتی دو تفاوت بزرگ دارند

امانوئل پتیت، هافبک فرانسوی و سابق آرسنال، تفاوت های زیادی بین این تیم و منچسترسیتی قائل است.

آرسنال و سیتی دو تفاوت بزرگ دارند

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها فصل جدید لیگ برتر را درخشان آغاز کرده و با کسب 11 پیروزی و 34 امتیاز از 13 بازی، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته و حالا جدی ترین رقیب منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی هستند. اما امانوئل پتیت معتقد است هنوز تفاوت زیادی بین ترکیب دو تیم وجود دارد و آرسنال برای کسب موفقیت باید در فصل زمستان ترکیب خود را تقویت کند.

1760598

امانوئل پتیت گفت: "من از سبک بازی آرسنال در هفته های ابتدای فصل واقعا لذت بردم. آنها مستحق پیروزی مقابل چلسی بودند، اما من همچنان معتقدم بین آنها و منچسترسیتی به دو دلیل فاصله زیادی وجود دارد. علاوه بر گزینه های فراوان برای قرار گرفتن در ترکیب، شما نمی توانید کیفیت نیمکت بین دو تیم را مقایسه کنید. همچنین سیتی در این فصل ارلینگ هالند را به خدمت گرفت تا نقطه ضعف خود را پوشش دهد. اگر او را با گابریل ژسوس مقایسه کنید، مهاجم آرسنال نمی تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند و ارلینگ هالند قادر به انجام این کار است.

البته من به سبک بازی گابریل ژسوس علاقه دارم. اما شما می بینید که وقتی ارلینگ هالند در بازی مقابل فولام از روی نیمکت به زمین آمد، سرنوشت مسابقه را رقم زد و این تفاوت دو تیم است. هیچ کس نمی داند که آرسنال در پنجره نقل و انتقالات بعدی در فصل زمستان چه خواهد کرد، اما آنها باید بازیکنان باکیفیتی را به ترکیب اصلی تیم خود اضافه کنند."

دیدگاه‌ها