کد خبر : 1852551 | 17 آبان 1401 ساعت 19:40 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت پسر حمیدزیچ به بایرن: رفتنم اشتباه بود

نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ زودتر از موعد به حضور قرضی‌اش در ونکوور وایت‌کپس پایان داد و به بایرن بازگشت.

بازگشت پسر حمیدزیچ به بایرن: رفتنم اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، نیک صالح‌حمدزیچ، پسر 19ساله حسن صالح حمیدزیچ است و حضور او به عنوان فوتبالیست در بایرن مونیخ بین هواداران این باشگاه موضوعی مناقشه‌برانگیز بوده است.

گروهی از هواداران بایرن معتقدند نیک تنها به دلیل مسئولیت پدرش در باشگاه، که مدیریت ورزشی بایرن را بر عهده دارد، به عنوان فوتبالیست قرارداد امضا کرده. آنها بارها به این موضوع اعتراض کرده و معتقدند باشگاه نباید به خاطر پدر او تبعیض قائل بشود.

شاید به خاطر همین مناقشه‌ها بود که صالح‌حمیدزیچ تصمیم گرفت بهتر است پسرش مدتی از باشگاه دور باشد. او به همین خاطر به عنوان بازیکن قرضی راهی کانادا شد تا به تیم ونکوور وایت‌کپس ملحق شود.

1760855

اما نیک صالح‌‌حمیدزیچ با اینکه تا پایان سال 2023 با ونکوور وایت‌کپس قرارداد قرضی داشت امروز اعلام کرد که زودتر از موعد به قراردادش خاتمه داده و به بایرن برخواهد گشت. او از انتقال قرضی به این باشگاه کانادایی به عنوان اشتباه بزرگ یاد کرد.

نیک در تیم دوم ونکوور وایت‌کپس بازی می‌کرد اما با پیراهن این تیم هم تنها پنج بار در لیگ دسته دوی کانادا حضور داشت. او پیش از انتقال قرضی به تیم کانادایی عضو تیم دوم بایرن مونیخ بود و  همراه این تیم در رقابتهای لیگ محلی ایالت باواریا بازی می‌کرد.

1760856

نیک صالح حمدزیچ فوتبال را از باشگاه اونتر‌هاخینگ آغاز کرد اما در سال 2015 که دوازده سال داشت به آکادمی بایرن مونیخ ملحق شد و سپس به تیم جوانان این باشگاه پیوست. 

دیدگاه‌ها