کد خبر : 1852553 | 17 آبان 1401 ساعت 19:59 | 47.2K بازدید | 12 دیدگاه

دو ستاره جوان رئال و بارسا: نجومی‌های جدید لالیگا

دو ستاره جوان لالیگا به جمع گران‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا اضافه شدند: پدری و فدریکو والورده.

دو ستاره جوان رئال و بارسا: نجومی‌های جدید لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، در تازه‌ترین بررسی ترانسفرمارکت دو ستاره جوان لالیگا به فهرست بازیکنانی که ارزش آنها بیش از 100 میلیون یورو است اضافه شدند. این دو بازیکن پدری، ستاره 19ساله بارسلونا و فدریکو والورده، ستاره 24ساله رئال مادرید هستند.

والورده در رئال مادرید شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد. با اینکه شاگردان آنچلوتی دیشب در مقابل رایو وایه‌کانو 3-2 شکست خوردند ولی کارشناسان و هواداران همچنان از عملکرد سفیدپوشان راضی‌اند و والورده از جمله بازیکنان رئال است که محبوبیت زیادی بین هواداران دارد.

آنچلوتی اخیرا خصوصیات تهاجمی جدیدی در والورده کشف کرده است. این ستاره اروگوئه‌ای که فصل گذشته تنها یک گل زده و دو پاس گل داده بود در فصل جاری تا اینجا هشت گل زده و چهار پاس گل داده است. به همین خاطر بود که ارزش او در ترانسفرمارکت از 80 میلیون یورو به 100 میلیون یورو رسیده است. والورده حالا گران‌ترین فوتبالیست تاریخ اروگوئه است.

1760858

پدری، پدیده جوان بارسلونا، هم در این فهرست ارزشی معادل 100 میلیون یورو دارد. پیش از این ارزش او 90 میلیون یورو برآورد شده بود. او در بین فوتبالیست‌های اسپانیایی حاضر در لالیگا یکی از گران‌ترین‌ها است.

یک ستاره دیگر بارسا حالا در نوبت قرار دارد و آماده است تا به جمع فوتبالیست‌های بیش از 100 میلیون یورویی بپیوندد. گاوی 18 ساله که پیش از این ارزشی معادل 70 میلیون یورو داشت در فهرست جدید ترانسفرمارکت بازیکنی 90 میلیون یورویی ارزیابی شده و به مرز صد میلیون نزدیک شده است.

دیدگاه‌ها