کد خبر : 1852557 | 17 آبان 1401 ساعت 20:02 | 14.8K بازدید | 11 دیدگاه

تنش در اینتر: چقدر به تیم‌های بزرگ می‌بازی!

به نظر می رسد مدیران اینتر از عملکرد نراتزوری در بازی های بزرگ این فصل رضایت ندارند.

تنش در اینتر: چقدر به تیم‌های بزرگ می‌بازی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعطیلات مسابقات ملی در ماه سپتامبر بود که شرایط اینتر متحول شده و این تیم در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان موفق به کسب پیروزی های پیاپی شد. اما آنها این هفته و با ارائه نمایشی ضعیف در تورین با دو گل مغلوب یوونتوس شدند تا رویای فتح اسکودتو تقریبا برای این تیم منتفی شود. اما اینتر در فصل جاری و به خصوص در سری آ برابر تیم های مدعی، عملکرد بسیار بدی داشته و تا این مقطع شکست برابر لاتزیو، میلان، رم و حالا یوونتوس را تجربه کرده است.

1756846

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد پس از شکست غیرمنتظره مقابل یوونتوس در تورین، تنشی بین مدیران و سیمونه اینزاگی در باشگاه اینتر رخ داده است. کادر مدیریتی نراتزوری از شکست دوباره اینتر مقابل تیم های بزرگ و بالای جدول در لیگ ایتالیا عصبانی بوده و در حال حاضر نه تنها فتح اسکودتو، بلکه حتی حضور در رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز قطعی نمی دانند.

به نظر می رسد امروز پپ ماروتا، مدیر ورزشی تیم با سیمونه اینزاگی در کمپ تمرینی اینتر دیدار کرده و با این سرمربی جوان در مورد شرایط نگران کننده تیم و اهمیت یک شوک ‌به بازیکنان تیم برای درخشش در مسابقات بعدی در لیگ ایتالیا صحبت کند. اینتر در دو بازی آتی خود در سری آ دو تقابل دشوار با آتالانتا و ناپولی خواهد داشت و شکست در این مسابقات باز هم شرایط را برای اینزاگی روی نیمکت این تیم دشوار خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها