کد خبر : 1852576 | 17 آبان 1401 ساعت 21:29 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

گری نویل:

گلیزرها هم مثل مالک لیورپول دنبال فرار هستند

گری نویل می‌گوید تصمیم مالکان لیورپول برای فروش این باشگاه منطقی است و خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، هم در وضعیتی مشابه آنها به سر می‌برند.

گلیزرها هم مثل مالک لیورپول دنبال فرار هستند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه اعلام شرکت اف‌اس‌جی، مالک باشگاه لیورپول، برای فروش این باشگاه عده زیادی را شگفت‌زده کرده است اما گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید از این تصمیم تعجب نکرده و آن را تصمیمی منطقی با توجه به شرایط فعلی باشگاهی مثل لیورپول می‌داند.

گری نویل با اشاره به خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، می‌گوید آنها هم در شرایطی مشابه اف‌اس‌جی قرار دارند و او انتظار دارد به زودی شاهد تصمیم مشابهی از طرف گلیزرها باشد.

1760881

به گفته این ستاره سابق شیاطین سرخ درست چند ماه بعد از خرید باشگاه چلسی توسط تاد بولی به مبلغ 4.5 میلیارد یورو مالکان لیورپول به این نتیجه رسیده‌اند که با توجه به افزایش قابل توجه ارزش باشگاه‌های لیگ برتری زمان آن رسیده که سود خود از مالکیت لیورپول را نقد کرده و از فوتبال کنار بروند.

نویل در این باره گفت:" نه تنها از خبر فروش لیورپول شوکه نشدم بلکه به نظرم خیلی هم منطقی است. آنها پول کافی برای رقابت با دیگر باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر را ندارند. با توجه به معامله چلسی به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین زمان برای نقد کردن سرمایه‌گذاری‌شان و فرار کردن است.

به نظرم گلیزرها هم به زودی در موقعیت مشابهی قرار می‌گیرند. مالکان دو باشگاه می‌خواهند کلا از فوتبال بروند یا بخشی از سرمایه‌شان را نقد کنند. چند نفر از گلیزرها می‌خواهند ادامه بدهند ولی برادرهای دیگر مثل مالکان لیورپول به دنبال فروش هستند".

1760882

دیدگاه‌ها