کد خبر : 1852581 | 17 آبان 1401 ساعت 22:14 | 120.4K بازدید | 29 دیدگاه

کاپیتانیِ رونالدو توجیه نمی‌خواهد: دهانت را ببند تن‌هاخ!

سرمربی سابق تاتنهام از صحبتهای اریک تن‌هاخ بعد از شکست یونایتد مقابل استون‌ویلا عصبانی است و می‌گوید او به کریستیانو رونالدو بی‌احترامی کرده است.

کاپیتانیِ رونالدو توجیه نمی‌خواهد: دهانت را ببند تن‌هاخ!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های اریک تن‌هاخ در پایان بازی یونایتد و استون‌ویلا و شکست 3-1 شیاطین سرخ در پاسخ به سوال‌هایی درباره تعلق گرفتن بازوبند کاپیتانی به کریستیانو رونالدو با واکنش‌های زیادی همراه شده که اغلب آنها منفی بوده است.

اما یکی از تندترین واکنش‌ها را تیم شروود، سرمربی سابق تاتنهام، داشت که می‌گوید تن‌هاخ نباید وقتی درباره ستاره‌ای به بزرگی رونالدو صحبت می‌کند شان او را تا این حد پایین بیاورد. شروود می‌گوید بازوبند دادن به ستاره‌ای مثل کریستیانو توضیح دادن نمی‌خواهد، پس بهتر بود تن‌هاخ دهانش را می‌بست و سعی نمی‌کرد توجیه کند.

1760889

در پایان بازی و شکست 3-1 شیاطین سرخ، تن‌هاخ در پاسخ به سوالها درباره بازوبند کاپیتانی رونالدو گفت:" کاپیتان باشگاه هری مگوایر که نیمکت‌نشین است. داوید دخیا هم البته که یک رهبر است ولی او دروازه‌بان است و با بازیکنان فاصله زیادی دارد. کاسمیرو هم رهبر است ولی او هنوز نمی‌تواند خوب انگلیسی صحبت کند. کریستیانو هم رهبر است".

اغلب انتقادها از این صحبت‌های تن‌هاخ این بود که او شان رونالدو را کوچک کرده که او را در رتبه پنجم کاپیتانی تیمش و بعد از بازیکنانی مثل مگوایر و کاسمیرو که تنها چند هفته است به یونایتد پیوسته‌اند دانسته است.

1760890

تیم شروود درباره صحبتهای تن‌هاخ گفت:" در واقع سرمربی یونایتد منظورش این بود که رونالدو انتخاب پنجم است، مگر نه؟ ولی واقعا نمی‌دانم وقتی کسی بازوبند را به رونالدو می‌دهد چه نیازی به توضیح دادن و توجیه کردن دارد؟ فقط کافی است دهانش را ببندد و چیزی نگوید".

دیدگاه‌ها